Carti ecranizate 2


 

Cartile

The Dresden Files este o serie de carti fantasy/mistery  scrisa de Jim Butcher. Actiunea este povestita la persoana intai,nataorul fiind detectivul particular Harry Dresden care in fiecare carte ne istoriseste cate o aventura in lumea supranaturala ce se intrepatrunde cu universul Chicago-ului  modern. Dresden se confrunta cu diverse creaturi supranaturale – vampiri, demoni, spirite, zane, varcolaci si diverse alte creaturi mitice. Harry incearca sa protejezi lumea mundana de aceste creaturi magice, insa misiunea lui este cu atat mai dificila, deoarece cel mai  adesea se loveste de atitudinea sceptica a lui Karrin Murphy, politista ce l-a angajat sa se ocupe de cazurile cu implicatii supranaturale.

Seria de carti cuprinde pana in prezent 12 titluri, primul aparand in anul 2000, iar autorul inca mai lucreaza la aceasta serie.

Din pacate aceasta  nu este publicata si la noi, nici macar nu cred se sa afle pe lista de asteptare a vreunei edituri.

 

Serialul

Bazat pe seria de carti best-seller scrise de Jim Butcher, serialul The Dresden Files spune povestea lui Harry Dresden, un detectiv privat cu abilitati extraordinare.
In timp ce oamenii normali vad rapirile si crimele ce au loc in jurul lor doar ca acte ale unor oameni depravati, indiferenti la durerea umana, Harry stie ca in unele cazuri este vorba de raufacatori din sfera supranaturalului. El stie asta deoarece el insusi este un vrajitor adevarat, unicul inscris in cartea de telefon al orasului Chicago.
Fie ca ajuta politia in cazurile considerate de acestia inexplicabile, fie ca isi lucreaza propriile cazuri, Dresden lupta cu fortele intunericului ajutat fiind de fantoma Bob.

Din nefericire  serialul a fost anulat dupa primele 12 episoade.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Carti ecranizate 2

  1. Oanna zice:

    Interesant, nu stiam ca exista si carti. Eu ma uitam la serial cand era difuzat de AXN, mare pacat ca a fost anulat.

  2. ioanaraluk95 zice:

    n-am auzit pana acum nici de serial si nici de carti 😀
    dar poate o sa incep sa ma uit la serial ca sa-mi fac o idee despre ce sunt cartile :X

  3. Dana zice:

    Si eu m-am uitat pe AXN….dar dupa ce a fost anulat nu l-am mai urmarit…Si nici eu nu stiam ca sunt carti….Poate in viitor le voi achizitiona ..Sigur merita!!!

  4. laura8402 zice:

    La atatea carti,cred si eu ca au facut un serial.Totusi,trebuie sa recunosc ca nu am mai auzit nici de serial,nici de carti

  5. RRoxana zice:

    Mama, din pacate, nu am AXN sau HBO. Adica ce as vrea eu in special sa am. Dezavantaj la un mic orasel..

  6. Sayuki zice:

    Uf, eu nici nu stiam ca l-a avut la tv… Asta patesc daca ma uit la tv numai vara si foarte putin in restul anului..

  7. Roman Diana Manuela zice:

    cartile suna destul de captivant. pacat ca nu au aparut si la noi….dar, cine stie. poate mai incolo

Lasă un răspuns

