Bal mascat de Melissa De La Cruz


 

Titlu original: Masquerade

Traducerea: Madalina Andrei

Format: cartonata cu supracoperta

Editura: Leda

Nr. De pagini: 320

Coperta cartii:

„Impletind umorul subtil cu detaliile rafinate ale vietilor celor fabulosi si insetati de sange, De la Cruz ne propune o conceptie asupra vampirilor foarte diferita de traditionalii demoni care se tem de tarusii infipti in inima.” – Booklist

„O privire iscoditoare, ca de voyeur, aruncata spre vietile magnatilor din Manhattan – care, intamplarea face, sunt chiar vampiri.” – Kirkus Reviews

“ O intriga plina de mistere, care ii va face pe tineri sa nu poata lasa cartea din mana.”

School Library Journal

 Schuyler van Alen doreste o explicatie legata de misterioasele morti care au avut loc in radurile tinerilor vampiri. Impreuna cu Oliver, cel mai bun prieten al ei, Schuyler calatoreste in Italia cu speranta de a-l gasi pe singurul om care o poate ajuta – bunicul ei. Intre timp, la New York, pregatirile sunt in toi pentru Balul Celor Patru Sute, o petrecere exclusivista gazduita de cei mai bogati, puternici si neumani – o gala a celor cu sange albastru. Dar adevaratele pericole apar la after-party, un bal mascat organizat de sireata Mimi Force. O revelatie, ascunsa in spatele mastilor, va schimba cursul destinului unui tanar vampir pentru totdeauna.  

 

In linii mari despre asta este vorba in volumul acesta, cei care l-au citit pe primul (Sanga albastru) cu siguranta il vor citi – daca nu au facut-o deja – si pe acesta si acum  in mod sigur stau cu sufletul la gura in asteptarea urmatorului .

Nu am prea multe se spus in cazul acesta. Volumul mi-a placut destul de mult si la fel ca si in primul, la final autoarei ii place sa lasa cititorul in suspans… O Doamne unde-i urmatoarea carte…oare canda apare?

Scris in aceeasi maniera, nu coboara si nici nu urca mai mult stacheta, este o lectura usoara, placuta, captivanta. O recomand cu placere tuturor celor care adora  seriile cu vampiri, dar nu au prea multa rabdare cu descrierile; De La Cruz nu isi pierde vremea cu astfel de detalii, regula numaru unu este actiune si iar actiune…

Si sa nu uit  inca o data nota 10 pentru coperta, Leda se intrece pe sine in cazul designului (stiu ca este cea originala, din State) , dar si a calitatii.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Bal mascat de Melissa De La Cruz

  1. aayodelia zice:

    Este o carte absolut fascinanta!:X…O recomand tuturor:X

  2. Sayuki zice:

    Eu am citit primul volum, dar trebuie neaparat sa il citesc si pe asta. Tare ma intreb cand se va intampla asta…

  3. Geanina zice:

    Aceasta serie e preferata mea. Cineva spune despre acesta carte ca este ceva diferit , ceva ce nu se aseamna cu traditionali vampiri pe care ii omori cu un tarus in inima .
    Mi-au placut mult ambele carti , ador faptul ca sunt si pasaje din reviste vechi , cu personaje misterioase , ca explica (in Bal mascat) arborele genealogic a acestei mari familii.

  4. ioanaraluk95 zice:

    am citit ambele volume din serie si mi-a placut ca la acesta actiunea incepe la Vienna :X:X:X:X:X
    se stie ceva de urmatorul volum? 😀

  5. Dana zice:

    Si eu am citit primele volume si chiar am fost placut impersionanta …Nu ma asteptam sa fie asa bune!
    Sper sa apara mai repede si restul!!! :d 😀

  6. laura8402 zice:

    Eu nu am niciun volum din serie,deci nici nu se pune problema de citit 😦 Dar din cate vad,este o serie care chiar merita citita!

  7. Nicole zice:

    Hmm ..Eu sunt in pragul de a cumpara aceasta serie, dar faza este ca sunt atatea carti pe lista de asteptare si chiar nu stiu cu ce sa incep…Competitia de data aceasta este intre „Instrumente mortale” si „Sange Albastru”. 🙂 hmm..

    • ladyandreea zice:

      Ia-ti Instrumente Mortale… categoric este „mortala”…

      • Nicole zice:

        Ce bine ca in sfarsit cineva a reusit sa-mi zica ce ar prefera dintre cele 2 serii. 🙂 Chiar maine ma duc la librarie dupa ore sa cumpar primul volum din „Instrumente Mortale”.Cum sa zic…cam de 2 saptamani am fost indecisa, nu puteam efectiv s-aleg.:D

  8. Roman Diana Manuela zice:

    imi place foarte mult coperta, insa pana sa citesc descrierea nu puteam sa imi imaginez ce legatura poate exista intre masti si vampiri. m-am lamurit. oricum cu toate ca este inca o serie cu vampiri se pare ca are destule elemente originale.

Lasă un răspuns

