Carti ecranizate 3


Insemnarile printesei

Autor:  Meg Cabot

Editura : Humanitas

An de aparitie : 2003

Nr. De pagini: 200

 Nu ai avut niciodata un jurnal?
Un caiet in care zi de zi sa scrii tot ceea ce iti trece prin cap, cele mai nastrusnice idei, cele mai ascunse sentimente, cele mai mari visuri si dorinte?
Un caiet care sa te faca sa palesti cand iti dai seama ca, plecand in graba, l-ai uitat pe birou si oricine il poate citi? Se mai intampla!

Asa au ajuns la noi, la redactie, cateva caiete atat de interesante incat ne-am gandit, cu voia autorilor, sa le publicam.
Citeste-le, si vei patrunde in vietile secrete ale altor copii si tineri ca tine.

Numele: Mia Thermopolis.
Descrierea: boboc, slaba si mult prea inalta, plata, ciufulita, corigenta la algebra.
Mama: iese cu proful de algebra.
Tata: principele mostenitor al Genoviei.
Genovia: Europa, nu se stie unde (si nici nu vrem sa stim).
Problema 1: Mia este printesa.
Enigma: cum de i s-a ascuns asta pana acum… de parca mai conteaza?
Problema 2: ce va face Mia?

SI FILMUL…

Titlu: The Princess Diaries – Printesa indaratnica

Producator: Walt Disney Pictures

Data lansare (SUA): 03 August 2001

DESCRIEREA:

Isteata, timida si cu o dorinta bolnava de a nu fi bagata in seama, juna Mia Thermopolis isi vede linistita de scoala, de iubirea ei secreta si alte indeletniciri adolescentine. Dar soarta, sub chipul bunicii ei, isi face datoria si ii da toata viata peste cap. Mia este de fapt printesa mostenitoare a tronului principatului european Genovia, pentru ca bunica ei e nimeni alta decat majestatea sa Clarisse Renaldi, regina in exercitiu a aceluiasi regat.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Carti ecranizate 3

  1. vreau si eu cartea asta :))
    filmul a fost foarte tare. ma rog, eu stiam de doua filme
    poate o sa-mi iau si eu cartea

  2. Sayuki zice:

    Am vazut si eu filmele. Nu stiam ca sunt facute dupa carte O.o (si asa mai adaug ceva pe wishlist’ul meu..)
    Ambele filme sunt dupa carte, sau doar primul?

  3. Geanina zice:

    Am avut mereu teama de jurnale , adica daca ti-l gaseste cineva?
    Afla toate secretele tale 🙂
    O ador pe Anne Hathaway , cred ca i se potriveste rolul ;;)

  4. ioanaraluk95 zice:

    mi-au placut mult filmele :X:X:X:XX:X
    ma intreb cum o fi cartea…ai citit-o? 😀

  5. Dana zice:

    Am vazut filmul si o perioada chiar a fost preferatul meu :d :d
    Cartea pare interesanta …Dar eu as face destul de urat daca cineva ar citi doar un pic din jurnalul meu , dar sa il si publice ?!?!

  6. laura8402 zice:

    Foarte dragut filmul,mai ales ca joaca si Anne Hathaway.Sunt sigura ca si cartea este frumoasa,dar nu pot sa spun nimic pentru ca nu am citit!

  7. Andreea zice:

    filmul este genial :)) mai ales daca vezi si partea a doua iar cartea cred ca este destul de interesanta avand in vedere ca mi-a placut filmul:-?…de obicei cartile sunt mai bune decat filmele…asa ca o sa o caut si eu

  8. RRoxana zice:

    Am vazut doar putin din primul film, si mi-a placut la nebunie. Nu stiam ca are si o carte, si vad ca pretul e chiar super. O pun pe lista. 😀

  9. Nicole zice:

    Nu am vazut inca filmul [ ceea ce ma mira, tinand cont de faptul ca eu sunt, printre altele, un mic fan Disney], dar banuiesc ca daca tot n-am ajuns inca sa „dau ochii cu tv’ul”, voi incerca sa fac rost intai de carte, iar apoi sa ii vad ecranizarea. 🙂 Oricum pare ceva amuzant, din descriere.

  10. Waryna zice:

    Filmul l-am vazut acum ceva timp(cred ca sunt mai bine de trei ani).Sincer spun: nici nu mi-a trecut prin minte ca acest film este facut dupa o carte. Oricum o sa caut cartea prin librarii ca sunt curioasa cum e(de obicei filmul nu respecta in totalitate cartea).Sper doar sa o gasesc!

  11. Roman Diana Manuela zice:

    vazusem filmul dar nu am stiut la momentul respectiv ca este bazat pe o carte. oricum mi-a placut. si anne hathaway a fost super in rolul printesei!

    • Sayuki zice:

      Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie. Si mi-au placut amandoua filmele indeajuns de mult incat sa caut cartea 🙂

      • Roman Diana Manuela zice:

        eu ma feresc sa ma uit la un film despre care stiu de la inceput ca are la baza o carte….imi place sa citesc prima data cartea, ca nu are acelasi farmec daca stiu tot ce se intampla de la inceput

      • Sayuki zice:

        Asa fac si eu, numai ca de obicei dupa ce citesc cartea nu prea ma ivreau sa ma uit la film, de teama sa nu mi se amestece imaginile pe care le-am avut in minte cand citeam cu cele din film. Dar cand am vazut filmele astea inca nu stiam ca sunt dupa carte..

Lasă un răspuns

