Concurs de fidelitate


                                   

Astazi dau startul unui alt concurs. De data aceasta este vorba despre unul dedicat cititorilor fideli ai blogului. Cel mai activ, adica cel ce lasa cele mai multe comentarii va fi rasplatit cu o carte, dar  si cu o mica surpriza din partea mea (aceasta este numai pentru fete – din pacate). 

Castigatorul va fi anuntat pe data de 31 mai, la ora 20. Astazi incepand cu ora 20 dau startul. Tin sa va mai spun ca vor fi luate in considerare comentariile lasate inte data de 30 aprilie dupa ora 20 pana pe data de 30 mai ora 20.

PREMIUL este…

Cartea viitorului de Cecelia Ahern

Titlu original: The book of tomorrow

Traducerea:Marilena Iovu

Editura: Allfa

Nr. de pagini: 320

Tamara Goodwin a avut mereu tot ce şi-a dorit. A crescut într-o vilă luxoasă, cu plajă privată, un dressing cu haine de firmă, pat cu baldachin şi propriul jacuzzi. Când, pe neaşteptate, tatăl ei moare, viaţa Tamarei şi a mamei sale se schimbă dramatic.

Îngropate în datorii, ele sunt nevoite să se mute la ţară, într-o căsuţă aflată în curtea misteriosului castel Kilsaney. În timp ce mama ei se izolează de lume, Tamara, singură si plictisită, îşi doreşte să se întoarcă la Dublin. Într-o bună zi, o bibliotecă ambulantă se opreşte la poarta domeniului Kilsaney. Privirea Tamarei cade asupra unei cărţi legate în piele, cu lacăt şi încuietoare aurite. Ceea ce va descoperi în paginile ei îi va tăia răsuflarea şi îi va zgudui lumea din temelii.

” O poveste incantatoare, misterioasa, irezistibila, despre puterea regeneratoare a iubirii.”

Marie Claire

Cecelia Ahern (născută în 1981 la Dublin, în Irlanda) a absolvit Facultatea de Jurnalism şi Media şi a debutat la vârsta de douăzeci şi unu de ani cu romanul P.S. Te iubesc (2004 – Editura Allfa, 2005), bestseller internaţional. De aceeaşi autoare, la Editura Allfa au mai apărut: Suflete pereche (2006), Prietenul nevăzut (2007), Dispăruţi fără urmă (2008), Mulţumesc pentru amintiri (2009) şi Cadoul (2009).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Concurs de fidelitate

  1. RRoxana zice:

    Mi se pare super concursul (o sa iti las comentarii la greu, dar ma apuc mai spre seara) si mai ales premiul! O ador pe autoarea asta! Si dureaza cam mult, pana pe 30 mai… o luna! O sa te omor cu comentariile :))

  2. he, he. inca un concusr. e foarte frumoasa cartea pe care o oferi.
    as participa si eu, dar nu mi se pare corect sa particip acum, mai ales ca iti urmaresc de putin timp blog-ul. mi se pare mai corect sa castige cineva mai vechi cartea asta.
    bafta participantelor

  3. mmada1 zice:

    wow…super concursul:X chiar imi place….insa stii tu..nu prea sunt eu cu comentatul:X…dar bafta tuturor

  4. Sayuki zice:

    hmm, uite un motiv ca sa comentez si eu, ca de obicei pe toate blogurile pe care umblu doar ma uit, rar imi mai spun parerea 🙂

  5. Cristina zice:

    Iti multumim pentru concurs Andreea. Este foarte frumoasa cartea si gestul tau. Acum sa vedem, asa cum au zis si fetele de mai sus, nu prea comentez pe blog, important este ca il urmaresc si te felicit pentru munca depusa! 🙂

  6. Andreea zice:

    iubesc cartile scrise de aceasta autoare si foarte frumos concursul. nu stiu daca sa particip si eu avand in vedere ca iti urmaresc blogul de putin timp si nu am lasat comentarii…oricum bafta cu blogul este foarte interesant, am dat de el din intamplare iar acum ma uit pe el mai mereu

  7. ioanaraluk95 zice:

    suna interesant cartea…..
    super concuts :X:X:X:X:X

  8. Dana zice:

    Multumim mult Andreea!

  9. laura8402 zice:

    Un concurs foarte frumos!Multumim!

  10. Roman Diana Manuela zice:

    frumoasa initiativa, dar am citit mai sus ca dai carti din biblioteca ta…..te lasa inima sa te desparti de ele??

    • ladyandreea zice:

      Am spus ca as fi dispusa sa dau si carti din biblioteca mea. Cele pe care le ofer sunt primite din partea editurii Allfa. Sper sa nu-mi pierd sponsorul.
      Acum daca as fi dispusa sa ma despart de unele carti… cred ca da, sunt carti pe care le citesti pentru o singura data si nu iti mai doresti sa o faci vreodata din nou. Nu este oare pacat sa nu se bucure si altcineva de placerea lecturii acelei carti? De ce sa se astearna praful pe acea carte ?

      • Dana zice:

        Foarte frumos raspuns…Un raspuns generos si plin de altruism…
        Nu stiu daca eu as putea renunta la cartile mele….:-p

  11. Roman Diana Manuela zice:

    Ba da, sigur ca ar fi mare pacat sa se astearna praful pe carti. Dar in calitate de colectionara, fiecare carte din biblioteca mea imi aduce aminte de o anumita perioada (cand am citit-o) sau de persoana care mi-a daruit-o. Din acest motiv prefer sa le imprumut prietenilor…. nici mie nu imi place gandul de a da o suma considerabila pe o carte pe care sa o citesc doar eu….

  12. Nicole zice:

    Super concursul!:) Desi vizitez foarte des acest blog, nu prea am comentat.Dar un asa premiu „imi cam ia ochii”. 🙂

Lasă un răspuns

