Carti pentru prichindei 2


ABC-ul bunelor maniere

Natalia Ciub

Editura: Litera

Copertă: cartonată

Număr pagini: 112

Data apariţie: 22 aprilie 2011

Pret: 44,9 lei

În fiecare zi, copiii se confruntă cu tot felul de provocări: să-și asculte părinții sau nu, să spună adevărul sau mai bine să mintă un pic, să fie harnici sau să lenevească până târziu. La fel se întâmplă și cu Mary-Jane, o fetiță în vârstă de șapte ani, atunci când dă peste o cutiuță misterioasă și face cunoștință cu zece băbuțe năstrușnice, care vor să o convingă să disprețuiască bunele maniere și conduita politicoasă. Împreună cu prietenul ei Jimmy, Mary-Jane află ce se întâmplă atunci când minți, când ești obraznic, zgârcit, plângăcios, murdar, lăudăros, egoist, nepoliticos, pârâcios sau prost-crescut. Din fiecare înfruntare între bine și rău, cei doi copii înțeleg în cele din urmă că bunele maniere și un caracter frumos sunt singurele arme cu care pot învinge creaturile fermecate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Carti pentru prichindei 2

  1. ioanaraluk95 zice:

    ce dragutza e coperta :X:X:X:X:X

  2. Sayuki zice:

    Uf, sunt multe carti pe care regret ca nu le-am citit cand le era vremea…si ca acea vreme nu se va mai intoarce vreodata…

    • ladyandreea zice:

      Sunt si frumoase insa au si niste preturi…

      • Sayuki zice:

        Mda, asa e…Ce bine era pe vremea cand ma duceam la magazinelul de langa piata si imi luam Alice in Tara Minunulor, Heidi, Fram si altele si nici una nu costa mai mult de 3-4 lei…

      • Oanna zice:

        Da asa e, cand eram eu mica cartile nu erau asa scumpe. Tin minte ca mereu ii ceream mamei sa imi mai cumpere vreo carte deoarece inca de mica imi placea sa citesc. Este o pasiune de care sunt mandra si pe care o mostenesc de la tatal meu.

  3. ladyandreea zice:

    Felicitari, nu multi copii iubesc cartile.

  4. Dana zice:

    Ma holbez intruna la fetita de pe coperta …e asa draguta! 😡
    Sa stiti ca desi am varsta pe care o am mi-as dori sa citesc cartea :-p ….Mi se pare interesanta!!

  5. Geanina zice:

    Cat de frumoasa e coperta 🙂
    E bine ca orice copil sa fi citit macar o data codul bunelor maniere 😡

  6. laura8402 zice:

    FOarte draguta coperta,e primul lucru care mi-a atras atentia!

  7. RRoxana zice:

    Eu cred ca multi din ziua de azi ar trebui sa citeasca acest cod. La cat se mai injura pe drum si se scuipa… #-o

    • ladyandreea zice:

      din pacate nu mai este „la moda” sa ai bun simt…

      • Sayuki zice:

        Din pacate nici sa citesti nu mai e „la moda” in ziua de azi.
        Zilele trecute i-am zis verisoarei mele cate carti am citit anul asta si mi-a aruncat o privire ciudata spunandu-mi ca de cand stie sa citeasca nu a citit atat…mda..

  8. Nicole zice:

    He he, Romania ar avea nevoie de asa ceva.Cred eu, copiii au cam mult tupeu si nesimtire in multe cazuri.Nu stiu cum apare acest sindrom, dar poate citind carti de genul ar disparea putin.

  9. Roman Diana Manuela zice:

    oricum, o idee ingenioasa sa transmiti codul bunelor maniere prin intermediul unei povesti care atrage interesul copiilor. ei invata mai usor prin intermediul personajelor, decat daca le impun parintii un anumit comportament.

Lasă un răspuns

