Clasic vs. Modern


M-am hotarat sa lansez astazi o noua rubrica, ea va purta numele  de „Clasic  vs. Modern” si in fiecare zi de luni vom dezbate cate un subiect.

Pentru inceput am ales  Librariile clasice contra magazinelor de carti virtuale – ce alegeti si de ce?

Am sa sparg eu gheata si am sa va spun parerea mea. Eu aleg magazinele online pentru ca este confortabil si pentru ca sunt o multime de oferte avantajoase si poti sa compari preturi stand comod in halat si papuci savurandu-ti cafeaua sau ceaiul. Singurul dezavantaj este ca nu le poti avea pe loc si nu le poti vedea fizic. Recunosc ca imi plac si librariile clasice, mai ales ca sunt unele bine aprovizionate si nimic nu se compara cu plimbatul printre rafturile cu carti, insa tehnologia si avantajele ei isi spune cuvantul. Deci in cazul meu a invins confortul.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Clasic vs. Modern

  1. mada zice:

    Pana acum vreo 2 ani eram adepta librariilor clasice,dar apoi am descoperit avantajele librariilor online pe care le mentionezi si tu.E mult mai usor,mai ieftin(datorita reducerilor sau promotiilor)sa cumpar carti online,dar nu cred ca voi renunta niciodata in totalitate la librariile clasice.Ador sa ma plimb printre rafturi,sa simt mirosul cartilor,sa le pot atinge si sa le citesc descrierile pt ca la final sa decid ce volum imi voi cumpara.
    Sper ca niciodata sa nu dispara nici librariile clasice,nici cartile clasice si sa fie inlocuite in totalitate cu ebooks sau kindle.Eu as fi dezamagita si le-as duce dorul:)

    • ladyandreea zice:

      Si eu le-as duce dorul, nici nu pot sa concep o casa fara o biblioteca, fara caldura unui coltisor unde sa poti citi o carte, sa-i simti mirosul de tus si sa-i auzi fosnetul hartiei atunci cand o rasfoiesti.

  2. Geanina zice:

    Depinde foarte mult de situatie . In orasul meu , la librarii nu gasesc toate cartile pe care mi le doresc . Aleg sa mi el comand , dar foarte putine editurii au transport gratis , altele doar la cartile epste 30 lei , iar altele transportul ajunge la 5 lei . Recent am comandat o carte de pe o editura , mi-a luat 4 l trasportul ,o saptaman dupa trasnportul era 6 l , daca calculam , carte imia junge pe la 40 lei , iar in librarii o luam cu 3, 3 l . Deci nu e foarte avantajos la unele editurii.

    • ladyandreea zice:

      Da, depinde le situatie. Sunt insa magazine online care fac reducere de 25, 30 sau chiar si 50 %, iar atunci cand trebuie sa platesti o taxa de transport de 5- 8 lei, oricum iesi in avantaj fata de pretul din librarii. Insa sunt situatii si situatii, nu trebuie decat sa le cauti pe cele care iti sunt avantajoase.

  3. Roman Diana Manuela zice:

    Eu fac o combinatie intre cele doua metode de a cumpara o carte: alegerea cartii o fac intotdeauna in librarii, pentru ca am sub nas, la un loc, cartile tuturor editurilor. Pe net mai uit sa intru pe site-ul editurii x sau y si dupa ma trezesc ca de fapt mi-ar fi placut mai mult alta carte. Dupa ce imi fac o mica lista (care de cele mai multe ori ajunge fooarte lunga), compar bineinteles ofertele si de unde imi iese mai avantajos, de acolo cumpar. De cele mai multe ori nu am rabdare pana imi vin cartile iar decat sa optez pt curiei…de banii aia mai iau o carte 😉

    • ladyandreea zice:

      Inseamna ca ai preturi bune in librariile din orasul tau, mi-as dori sa fie la fel si la mine…

      • Roman Diana Manuela zice:

        sa stii…chiar sunt preturi bune la carti, cel putin la libraria la care tot merg, au oferte, carti bune la 5,10,20 lei si intotdeauna reducere de 10% la orice carte pentru elevi si studenti!!! Si cand stau chiar rau cu banii….mai „trisez” cumva: ma duc la biblioteca judeteana, nici nu-ti trece prin minte ce carti gasesc aici: carti foarte noi de la edituri foarte cunoscute, pe care le gasesc prin librarii la 50-60 ron…. nici nu-mi venea sa cred !

  4. ladyandreea zice:

    Atunci ce sa-ti zic esti o fericita.
    Ca sa-ti dau un exempu ; in librarie gasesc o carte la 33,5 lei , iar pe site-ul editurii o cumpar cu 15 lei. Crezi ca ma deranjaza taxele postale de 6 lei?

    • Roman Diana Manuela zice:

      Nu, clar nu deranjeaza taxele postale atata timp cat e mai avantajos. Am vazut ca in ultimul timp site-urile editurilor abunda cu tot felul de oferte!!! Spre fericirea noastra 🙂

  5. RRoxana zice:

    Si eu aleg magazinele virtuale online. Dar sa stii ca o pot convinge pe mama m-ai usor la librarii.. 😀 😀 Adica, vede si ea cartea, imi vede incantarea… 😀

  6. deea zice:

    Voi alege si eu magazinele virtuale deoarece:gasesti o multime de oferte,orice carte doresti,poti comanda carti la orice ora vrei si poti afla si parerea fanilor.Dar totusi imi place s ama plimb si prin librarii(mai gasec cate ceva interesant):D

  7. ioanaraluk95 zice:

    eu aleg librariile clasice 😀
    imi place sa ma mai uit la primul capitol sa vad daca e faina cartea si daca merita sa o cumpar :X:X:X:X

  8. Andreea zice:

    eu prefer librariile clasic, chiar daca cela online sa spunem ca ar avea mai multe avantaje dar este altceva cand simti cartea in mana si o poti frunzari un pic vezi cum e scrisul, cum sunt paginile citesti capitolul daca are, si-i poti simti mirosul specific cartii noi, iar in cele online nici nu prea am incredere :-??

    • Nicole zice:

      Faza cu mirosul specific cartii noi imi place si mie. :)) Iar din librariile clasice luam cartile pe loc, nu suntem nevoite sa asteptam cu zilele.

  9. Dana zice:

    Eu le aleg pe ambele…:-p
    E adevarat ca e cu totul altceva sa stai sa dai tu pagina cu pagina…si una e sa stai in fata calculatorului…Si am citit mai sus de comenzi…eu consider ca e mai avantajoasa comanda de pe internet…! :d :d

  10. Sayuki zice:

    Si eu aleg magazinele online, tot pe motivul preturilor… Nici nu mai stiu cand am cumparat ultima data o carte din librarie.
    Dar de obicei prefer sa le combin: merg in librarie la „vanatoare” de titluri si ce mi se pare mai interesant imi notez in carnetelul meu imaginar si caut mai multe informatii cand ajung acasa. Daca imi place, intreb de ea la biblioteca iar daca nu o au, o pun pe lista de cumparaturi (care cu siguranta vor fi facute online), unde trebuie sa isi astepte randul. O da, parca ar fi un adevarat ritual : ))

  11. Nicole zice:

    Cu siguranta imi plac mai mult librariile clasice.Stiu ca odata ce intru intr-una, ies cam dupa cel putin jumatate de ora.Imi place sa rafoiesc cartile si sa le compar pe loc, sa vad din ansamblu toate seriile de pe rafturi…Poate de la biblioteci s-a nascut placerea aceasta de a-mi petrece timpul prin librarii.

  12. vps zice:

    eu prefer librariile clasice, dar tot timpul fac comanda online. Prefer librariile pentru ca pot sa vad cartile cum arata, imi pot alege cartea care o vreau, sa fie in stare buna. De multe ori am primit cartile cu copertile indoite…Insa pentru ca nu am la mine in localitate librarie trebuie sa folosesc magazinele online:D:)

Lasă un răspuns

