La vanatoarea de oferte…


Tot cautand prin multimea de oferte iata cateva dintre ele:

ALLFA

TRITONIC

NEMIRA

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la La vanatoarea de oferte…

  1. RRoxana zice:

    Tare sunt curioasa de Urzeala Tronului, insa chiar daca are o ieftinire grozava, mi se pare inca scumpaa… Si, momentan nu pot sa profit de nici o oferta :-L

  2. he, he, foarte tare. bine ca ai postat astea, nu m-as fi gandit sa caut niste oferte 🙂

  3. ioanaraluk95 zice:

    ce de reduceri…. 😀

  4. Nicole zice:

    Hi hi, dragut.Stiam doar de cele de la Tritonic, dar se pare ca mai sunt si multe altele.Super!

  5. Sayuki zice:

    Eu deja mi-am cheltuit banii de Paste…mai trebuie sa vina o carte si gata…deci nu pot inca sa profit de reducerilea astea….

  6. Dana zice:

    Au inceput sa „se bata ” in reduceri site-urile de carti :)) :))
    Pentru noi e bine!!

  7. Roman Diana Manuela zice:

    Da, si eu pandesc reducerile. De multe ori am cumparat carti la pret intreg si ulterior le vedeam la reduceri sau in diferite oferte.
    Asa ca mai bine astept….pretul de lansare nu este chiar pretul real al cartilor, altfel editurile nu si-ar permite sa faca astfel de reduceri de 30,40 si chiar 50%.

    • ladyandreea zice:

      Am patit si eu cu carti de la Nemira.

      • Sayuki zice:

        Eu am fost mai norocoasa si nu am patiti asta niciodata cant timp tot luam carti de la Nemira…acum nu prea mai iau de la ei, dar cam un an le-am tot urmarit ofertele si am folosit cupoane de la recenzii, asa ca n-am luat nici o carte la mai putin de 50% reducere 🙂

Lasă un răspuns

