La colet


Saptamana aceasta am sa va arat o singura carte, este vorba despre Reginele Dragon de Traci Harding.Cartea am castigat-o la concursul de pe blogul Sabinei. Ii multumesc atat ei cat si editurii Leda!

Despre coperta cartii baiatul meu de patru ani a spus: „e prea nazdravana fata asta”, deci daca aveati dubii in ceea ce ar putea sa va inspire coperta, iata un raspuns demn de luat in seama…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la La colet

  1. ioanaraluk95 zice:

    n-am citit inca primul volum dar seria pare inteeresanta :X
    felicitari pentru carte :X

  2. Roman Diana Manuela zice:

    felicitari !!! e cumva continuarea la gena lui Isis despre care ai scris deja intr-un articol?

  3. Roman Diana Manuela zice:

    cat despre coperta….nici noi nu puteam rezuma mai bine decat baietelul tau. a spus el tot!

  4. Sabinna zice:

    Sper ca ajuns intreaga.

    Astia de la posta nu sunt prea „delicati”.

  5. Roman Diana Manuela zice:

    dupa ce o citesti, poate ne spui si noua impresiile tale !

  6. Dana zice:

    E prea nazdravana! …:)) :)) :)) Foarte tare!

  7. RRoxana zice:

    Mie imi place coperta asta mai mult decat prima. Bun cuvant „indraznet” :))

  8. Sayuki zice:

    U, abia astept sa ne scri si o recenzie dupa ce o citesti 🙂
    Nu stiu de ce, dar dupa coperta si titlu, Reginele Dragon si Gena lui Isis nu imi par a face parte din aceeasi serie. Daca nu scria pe amandoua Trilogie Mistica, nu stiu daca mi-as fi dat seama…

    • Roman Diana Manuela zice:

      Aceasi impresie am avut-o si eu…genal lui Isis ma trimitea categoric cu gandul la o poveste antica, mitologie, Grecia… ceva in genul asta….am fost cam departe de adevar

      • Sayuki zice:

        Pe mine coperta de la prima arte ma duce cu gandul la Egipt, la desert, nisip…Iar Reginele Dragon…hmm…lupte, vrajitoare, dragoni….

  9. Roman Diana Manuela zice:

    i-am citit descrierea si e comparata cu romanele lui dan brown, prin prisma simbologiei, misticismului, temelor abordate referitoare la Sfantul Graal si linia succesorilor lui Iisus…. eu sunt innebunita dupa carti de genul asta. cu siguranta va face parte din urmatoarele achizitii.

Lasă un răspuns

