Micutele mincinoase de Sara Shepard – recenzie


Titlu original: Pretty Little Liars

Traducerea: Adrian Deliu

Editura: Leda

Format: cartonata

Nr. De pagini:320

Coperta cartii:

Toata lumea are ceva de ascuns: dar mai ales Spencer, Aria, Emily si Hanna

Spencer ravneste la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul sau de engleza. Emily s-a indragostit de noua ei colega de scoala. Iar Hanna apeleaza la solutii dezgustatoare ca sa-si mentina frumusetea. Dar, de cand prietena lor Alison a disparut, ele trebuie sa pastreze un secret si mai important. De unde stiu eu? Uite ca eu stiu totul despre fetele rele care au fost candva, fetele obraznice care sunt acum si secretele intunecate pe care trebuie sa le pastreze. Si… ia ghiciti ce voi face? Va voi spune tot ce stiu…

Cand am inceput sa citesc cartea deja vazusem toate episoadele din serial ce fusesera difuzate pana la acel moment, deci stiam despre ce avea sa se intample. Am vrut insa sa vad daca se pastreaza firul actiunii asa cum fusese el spus de autoare –  nu am fost dezamagita pentru ca atat cartea cat si filmul pastreaza acelasi subiect (in totalitate).

Cartea este draguta, nu se vrea o capodopera, este doar o lectura usoara, cursiva cu care te poti delecta la un sfarsit de saptamana.

In acest prim volum le cunoastem pe cele patru fete, fiecare cu problemele ei, cu temerile si pasiunile ei. Pot sa spun ca volumul mi-a adus mai multe informatii despre Alison ( in comparatie cu filmul).Ce nu mi-a placut este ca povestea se termina exact cand vrei sa stii mai mult – abia apuci sa intri in subiect si s-a si terminat…

Inca un aspect pe care vreau sa-l remarc este acela ca seria da impresia a fi una scrisa dupa un serial, nicidecum invers, poate asta datorita stlului concret si alert al actiunii, autoarea nu se prea pierde in descrieri.  Dar in fine este o carte O.K. si o recomand tuturor celor ce iubesc genul acesta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Micutele mincinoase de Sara Shepard – recenzie

  1. ioanaraluk95 zice:

    cand am vazut descrierea nu m-a prea atras cartea sa ca n-am citit-o 😦

  2. Dana zice:

    Eu am cartea si am citit-o …mi-a placut , dar nu mi s-a partut iesita din comun!

  3. RRoxana zice:

    Eu vreau sa citesc intai cartea si apoi sa vad serialul. Dar cred ca mai poate astepta muult timp 🙂

    • Roman Diana Manuela zice:

      Asa am de gand sa fac si eu….dar cu siguranta am sa o citesc…imi cam place ideea de fete rele….sigur nu vor sfarsi ele prea bine

    • Dana zice:

      Ar fi bine sa faci asa pentru ca daca nu , dupa ce vei vedea serialul nu mai are nici un rost sa citesti cartea ….Serialul urmareste perfect actiunea din carte!

  4. Sayuki zice:

    Eu deocamdata nu am nici o intentie sa cumpar cartea si nici nu tin neaparat sa o citesc- mi-e indiferenta, nu ma atrage. Dar ma gandeam sa vad vara asta serialul.

  5. Waryna zice:

    Eu am vazut serialul sau cel putin o parte ca m-am cam plictisit.Cred ca nici cartea nu e cine stie ce.

  6. Dana zice:

    Pe mine m-a cam dezamagit coperta volumului 2…
    Ea e foarte frumoasa , dar daca s-a inceput cu fetele din serial trebuia sa continue asa…nu sa schimbe tematica!

    • Sayuki zice:

      Am inteles ca nu le-a mai dat voie sa foloseasca imagini din serial, ca acelea vor fi folosite numai pentru editiile americane sau ceva de genul, nu am reusit sa inteleg prea bine…

      • Dana zice:

        Pai da dar atunci nu trebuiau sa foloseasca imaginea aia la primul volum…
        Acum mi se pare aiurea!

      • Sayuki zice:

        Ei, poate ca atunci le-a dat voie si de la al doilea s-a impus aceasta regula..nu stiu…dar mie mi se par ok si asa 🙂

Lasă un răspuns

