Carti pentru prichindei 3


 

Punte spre Terabithia

Format: 13 x 20 cm
Autor: Katherine Paterson  
Traducere: Lia Decei
ISBN: 973-128-001-1
Editura: Corint Junior
Aparitie: 2007
Numar pagini:184

Pret: 10 ron

Jess Aarons are o mare ambitie: sa fie cel mai rapid alergator din clasa a cincea. S-a antrenat toata vara si asteapta cu nerabdare sa vada fetele colegilor de clasa in momentul in care ii va invinge. Dar in prima zi de scoala o fata noua patrunde, curajoasa, pe terenul de joc al baietilor si ii intrece pe toti. Nu este un inceput foarte promitator pentru o prietenie, dar Jess si Leslie Burke vor deveni nedespartiti. Leslie are imaginatie. Impreuna, ea si Jess creeaza  in desisul padurii  un regat fermecat, Terabithia, in care cei doi domnesc ca rege si regina, iar hotarele sunt stabilite doar de imaginatia lor. Apoi, intr-o buna zi, se petrece o tragedie teribila. Numai dupa ce se confrunta cu aceasta tragedie, Jess intelege, in fine, forta si curajul pe care i le-a insuflat Leslie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Carti pentru prichindei 3

  1. Roman Diana Manuela zice:

    sunt in stare sa citesc carti care nu se adreseaza tocmai categoriei mele de varsta, pentru ca orice carte te invata ceva nou, cu atat mai mult cele pentru tineri.

    • ladyandreea zice:

      Eu ma uit dupa astfel de carti pentu baietelul meu, momentan este destul de mic insa vreau sa prinda gustul pentru lectura.

      • Dana zice:

        Poarte frumos! Copiii trebuie sa invete de la varste fragede placerea lecturii.
        Mama a cam inceput sa regete sutele de povesti pe care mi le-a citit cand eram mai mica….spune ca citesc mult prea mult :)) :))

  2. Roman Diana Manuela zice:

    nu pot sa nu ma intreb despre ce tragedie teribila este vorba…cu toate ca banuiesc

  3. RRoxana zice:

    Chiar imi doream cartea asta 🙂

  4. ioana zice:

    pare interesanta cartea :X

  5. Dana zice:

    Eu am citit-o anul trecut …deci fiind destul de mare!
    E o carte minunata!
    Cand am luat-o de la biblioteca nu m-am gandit nici o secunda la toate lacrimile pe care aveam sa le vars atunci cand o voi termina!
    O minunata lectie de viata!!

Lasă un răspuns

