Clasic vs. modern 2


Pentru ca este luni am ales o noua tema de dezbatut.

Cum alegeti sa cititi; carti clasice sau in format electronic?

Eu de departe prefer cartile clasice, voi ce alegeti?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Clasic vs. modern 2

  1. RRoxana zice:

    Cu siguranta cartile clasice. Una e sa te doara spatele si ochii, dar sa nu platesti nimic si una e sa dai ceva bani si sa simti mirosul de nou (sau de vechi) al cartii, sa plangi pe foi, sa stai cum vrei, unde vrei… E o diferenta mare. Si asa prefer cartile clasice 😀

  2. si eu prefer cartile clasice.
    ochii ma dor indiferent de cum citesc, dar imi obosesc ochii mai repede daca citesc in format electronic.
    si cartea pot sa o iau peste tot. pe bune, e mult mai comod sa-ti iei cartea si sa te pui pe o banca in parc sau, in cazul meu, in livada de duzi de la marginea satului 😡

  3. Roman Diana Manuela zice:

    daca ai un aparat ca cel din imagine, poti sa il iei si pe acela cu tine peste tot. e poate chiar mai usor si mai mic decat unele carti (deci mai comod), plus ca poti sa stochezi foarte multe carti pe el…asa poti lua mai multe „carti” cu tine 😉 , nu se mai consuma nici hartie si sunt si mai ieftine decat cele tiparite…… s-ar zice ca pledez in favoarea cartilor electronice….si totusi nu as renunta nici in ruptul capului la cartile traditionale cu toate avantajele tehnologiei…..

  4. ioanaraluk95 zice:

    si eu prefer cartile clasice 😀
    am incercat o data sa citesc o carte pe laptop si dupa 5 min m-am lasat 😦

  5. deea zice:

    La fel ca si tine prefer cartile clasice:D

  6. Dana zice:

    Eu as prefera cartile clasice…E mult mai placuta lectura pe aceste carti!

  7. Waryna zice:

    Sunt in totalitatea pentru cartile clasice.Recunosc am citit si carti in format electronic,dar mai mult de un capitol pe ora nu puteam pentru ca ma dureau ochii pe cand daca am o carte clasica pot sa o termin chiar si intr-o zi.Deci nu putem compara cartile clasice cu cele electronice!(dupa parerea mea) si dupa cum am vazut multi sunt deacord cu mine:D

  8. eu prefer clasic, mai bine as citi o carte in stil clasic, nimic nu se compara cu asta!

  9. Andreea zice:

    ambele au avantaje si dezavantaje…eu personal citesc carti si in format electronic dar si clasice…adevarat e mai bine sa citesti o carte rasfoind paginile, sa le simti textura si sa poti sa stai cum vrei atunci cand citesti cartile clasice dar la nevoie le poti citi si pe calculator/laptop

  10. vps zice:

    categoric carti clasice…

  11. bianca2b zice:

    Oricum sa fie, numai sa fie. :))

  12. Sayuki zice:

    Eu prefer tot cartile clasice, din exact aceleasi motive ca si RRoxana, la care adaug si ca nu poti avea o biblioteca propriu-zisa cu carti electronice.
    Mai citesc si carti electronice, dar numai cand sunt in „criza” si nu mai am altceva de citit.

  13. Imi place cum toata lumea zice ca ii dor ochii de la acel aparat dar sunt extrem de prost informati. Acel reader sony , sau daca nu cel de la Kindle are tehnologie E-INK. Adica nu te dor deloc ochii si e ca pagina reala. Am citit 7 ore in continuu si nu aveam nimic. Prefer deoarece pot sa stau si in alte pozitii fara sa mi se rasfoiasca cartea si etc.

Lasă un răspuns

