Castigatori concurs!


1.Magazinul de sinucideri – Madda Ilade

2. Dezghetul – Madalina Stoica

Le urez felicitari fetelor ce au avut noroc de aceasta data, iar celorlalti tin sa ii anunt ca vor urma si alte concursuri in viitorul apropiat.

Nota:

Le rog pe cele doua castigatoare sa-mi trimita pe mail(ladypentesylea@yahoo.com) pana pe data de 15 mai adresa si numele complet pentru a le putea expedia premiile. In situatia in care nu voi primi aceste informatii pana la aceasta data, voi fi nevoita sa aleg alt castigator.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Castigatori concurs!

  1. Roman Diana Manuela zice:

    Felicitari celor doua castigatoare, mai ales Madalinei care a fost norocoasa si ieri!! Lectura placuta!

    • ladyandreea zice:

      da, am vazut ca a castigat si Ritualul pe blogul Simonei, probabil ca este favorizata de astre zile astea.

      • Roman Diana Manuela zice:

        am observat ca la majoritatea concursurilor desfasurate pe blogurile despre carti, sunt in mare cam aceasi participanti… atunci indiferent de cine castiga, premiile o sa ajunga pe mana unor iubitori de carti! cartile sunt practic in „siguranta” 🙂

  2. Dana zice:

    Felicitari , fetelor!!!!

  3. RRoxana zice:

    Felicitari fetelooor! Lectura placuta! 😉

  4. Geanina zice:

    Felicitari !

  5. elena zice:

    felicitari fetelor! sa va bucurati de carti :*

  6. ah, ce-as mai fi vrut magazinul de sinucideri.
    dar ma bucur c-ati castigat voi, fetelor. cred ca aveti mai mult timp pentru citit decat am eu in momentul de fata
    sa va bucurati de carti si sa ne spuneti cum au fost

    • Roman Diana Manuela zice:

      da, cartea aceea ma atragea si pe mine…dar nu-i nimic. noi ne consolam cu gandul la concursurile viitoare

  7. Madda Ilade zice:

    Sunt asa de fericita ca voi primi „Magazinul de Sinucideri”! Abia astept sa o citesc!
    Tocmai am trimis un email cu datele mele.
    Multumesc mult!

  8. mmada1 zice:

    ohh..ȘZ….eu am fost plecata ieri…si nu am intrat:)) iar azi..nu imi venea sacred…:D

    Multumesc:*

    acu iti trimit datele

  9. StanBianca zice:

    Felicitari castigatoarelor, ambele carti mi s-au parut foarte frumoase si asa cum s-a mai zis si sus, sunt cam aceeasi participanti la concursurile cu carti, iar ele merg pe mana sigura, sa cititi cu placere 🙂 (ehh….uite ce fac eu la ora de info =)) umblu pe blog-uri in loc sa dau test 😀 )

  10. Andreea zice:

    felicitari castigatoarelor! iar cartile sunt foarte frumoase 😀 spor la citit

Lasă un răspuns

