Concurs pe blogul Deei


Iata link-ul catre concurs:http://d3sprecarti.wordpress.com/2011/05/09/concurs-razboiul-reginelor/#comments.

Puteti participa pana pe data de 20mai.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Concurs pe blogul Deei

  1. Roman Diana Manuela zice:

    m-am inscris si eu !

  2. ladyandreea zice:

    Nu am citit si de aceea sunt curioasa, vreau sa vad cum este primul volum sa stiu daca le cumpar si pe urmatoarele sau nu…

  3. Roman Diana Manuela zice:

    nici eu, sincer nu am citit nimic scris de vreun autor roman contemporan in ultimul timp… plus ca pe langa seria asta am vazut ca a mai publicat cateva volume, dar nu fantasy ci politiste (seria crime scene).

  4. Dana zice:

    Pe mine ma bucura foarte foarte mult ca in acest concurs se ofera carti scrise de un roman!!

  5. RRoxana zice:

    Si eu m-am inscris, mult noroc!

  6. Sayuki zice:

    M-am inscris si eu, insa nu am avut noroc…

Lasă un răspuns

