Clasic vs. Modern 3


Pentru astazi am ales o tema care nu poate sa puna problema unei alegeri, ci mai degraba poate fi o dorinta. Deci sa ma explic; intr-un moment de nostaligie romantica m-am intrebat unde mai sunt scrisorile acelea clasice, cele adevarate, acelea scrise pe hartie cu cernala. De ce oare au disparut? Toti trimitem mailuri, sau SMS-uri, ne folosim de limbaje „ciudate” in care nici macar nu mai folosim cuvinte reale. Trimitem felicitari electronice in locul vechilor felicitari scrise de mana.

De ce?

Toti spunem ca sunt: rapide, nu costa nimic si nu necesita efort. Atunci inseamna ca nici nu-i apreciem prea mult pe destinatarii mesajelor. Trist, cel putin aceasta este parerea mea. Voi ce credeti, sunt definitiv iesite din uz scrisorile clasice sau nu?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Clasic vs. Modern 3

  1. ioanaraluk95 zice:

    eu zic ca da…..adik si buncii mei au ajuns sa trimita mesaje prin telefon ca sa vorbeasca cu rudele care stau la tara(ei stau la oras…Brasov mai exact :D)

    • ladyandreea zice:

      Nu cred sa fie prea multe persoane care nu folosesc tehnologia pentru a comunica, insa eu vreau sa sublineiz ca metoda clasica era mult mai intima, mai calda, creaza o legatura mai profunda intre oameni. Tehnologia ofera multiple avantaje, insa stirbeste din latura umana a comunicarii la distanta. Asta este opinia mea…

  2. rroxana180 zice:

    Si mie mi-ar placea sa scriu scrisori, dar sa fiu sincera n-am trimis niciodata una… Ma gandeam la un moment dat sa pun o scrisoare intr-un colet pentru fratele meu..Dar la ce folos cand vorbeam la telefon in fiecare seara?

  3. Roman Diana Manuela zice:

    cu toate avantajele tehnologiei, ai perfecta dreptate in ceea ce priveste intimitatea pe care o transmiteau metodele clasice de comunicare…ca sa nu mai vorbesc de faptul ca a produs o crunta distanta intre oameni…. am ajuns sa vorbesc prin mesaje, messenger, mail etc. cu prietena care sta la 15 minute distanta? asta este tristul adevar….

  4. Dana zice:

    Eu ma gandesc la bucuria pe care o aveam atunci cand le trimiteam bunicilor scrisori de la mare!
    E ca o traditie de familie….
    E mult mai frumos sa scrii scrisori…sentimentele sunt mai profunde atunci cand scrii cu stiloul decat atunci cand apesi pe niste butoane!
    Doar parerea mea :-p!

    • ladyandreea zice:

      Asa este Dana si eu obisnuiesc sa le scriu felicitari bunicilor. Imi place sa merg in librarii si sa le aleg pe cele care cred ca le-ar face placere sa le primeasca, apoi vin acasa si le scriu.

      • Dana zice:

        Din pacate acum eu nu mai am cui sa mai scriu :(…..dar…cine stie poate o sa ma reprofilez pe alte rude!!! 🙂

      • Roman Diana Manuela zice:

        si eu pastrez o scrisoare veche de multi ani, trimisa de tatal meu, mi se pare atat de personala, atat de intima…pur si simplu nu ma lasa inima sa o arunc…desi are un scris indescifrabil….dar totul; hartia, cerneala, plicul, timbrul si bineinteles continutul, arata ca omul ala chiar s-a gandit la mine atunci cand s-a hotarat sa-mi scrie….uh, frumoase amintiri

  5. Sayuki zice:

    Eu am trimis o singura data o scrisoare. I-am trimis-o mamei de ziua ei, cand am fost plecata in tabara in clasa a 5-a. Mi-ar place sa am un prieten prin corespondenta, sa ne trimitem scrisori. Ce-i drept, am un prieten tocmai in celalalt capat al tarii, dar cine isi mai trimite scrisori cand exista messenger?

    • Roman Diana Manuela zice:

      cred ca daca as propune cuiva sa tinem legatura prin intermediul scrisorilor ar spune (in cel mai bun caz) ca nu vreau sa tin pasul cu tehnologia…

      • Sayuki zice:

        Probabil… Deja pare prea invechita ideea si uneori lipsita de rost, avand in vedere cat de usor putem comunica unii cu altii la distanta, in ziua de azi.

Lasă un răspuns

