Trilogia Fortele raului absolut – soundtrack


Iata ce piese a ales autoarea pentru trilogia Darkest Powers:

The Summoning

Fighter by Christina Aguilera

Whisper by Evanescence

Me Against the World by Simple Plan

Happy House by Siouxsie and the Banshees

Normal by The Groovie Ghoulies

Walking on Air by Kerli

Ready, Set, Go! by Tokio Hotel

Animal I Have Become by Three Days Grace

Runaway by Linkin Park

Angels by Within Temptation

Get Out Alive by Three Days Grace

The Awakening

Cross My Heart by Nevertheless

Numb by Linkin Park

Teenagers by My Chemical Romance

Running Up That Hill by Placebo

Voices of Violence by Billy Talent

Be Like That by 3Doors Down

Misguided Ghosts by Paramore

One X by Three Days Grace

Li’l Red Riding Hood by Bowling for Soup

Daydream Believer by The Monkees

The Reckoning

Our Whole Lives Tonight by Eyeshine

The Hell Song by Sum 41

Sing by My Chemical Romance

Spellbound by Lacuna Coil

Fallin’ for You by Colbie Caillat

Stand My Ground by Within Temptation

Count On Me by The Meadows

For the Nights I Can’t Remember by Hedley

Uprising by Muse

You’re Going Down by Sick Puppies

Voi ce parere aveti, credeti ca se potrivesc sau nu?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Trilogia Fortele raului absolut – soundtrack

  1. ioanaraluk95 zice:

    n’am stiut ca exista un set de melodi pentru serie :X

  2. Roman Diana Manuela zice:

    dintre melodiile care se regasesc aici si pe care le stiu, nu exista vreuna care sa nu imi placa, sunt foarte frumoase. nu pot sa zic daca se potrivesc seriei pentru ca nu am citit cartile, insa bazandu-ma pe ceea ce am citit despre ele pe blog, eu tind sa cred ca se potrivesc.

  3. RRoxana zice:

    Le stiam doar pe unele, dar chiar e o lista buna de melodii.

  4. Dana zice:

    Nu am avut placerea sa citesc aceasta serie dar pot spune ca sunt doar cateva melodii care sa nu-mi placa deci acest post e total pe gustul meu :d

  5. Oanna zice:

    Imi plac foarte mult melodiile si chiar sunt de parere ca se potrivesc trilogiei.

  6. Nicole94 zice:

    Seria aceasta mi se pare foarte interesanta , as vrea sa mi-o cumpar, doar ca nu sunt 100% sigura.Tie ti-a placut, Andreea? 🙂

  7. Sayuki zice:

    Si mie imi plac toate melodiile dintre cele pe care le stiu. Si imi place in special ca sunt si trupe ca Linkin Park si Within Temptation, care sunt printre preferatele mele.

    • Dana zice:

      Sunt si printre preferatele mele..!
      E bine sa intalnesti oameni carora sa le placa aceleasi lucruri…!tE face sa te simti bine! :)) 🙂 :))

      • Sayuki zice:

        Hmm..daca crezi ca nu exista muzica mai frumoasa si care sa transmita mai multe decat rock-ul si muzica veche de prin ’80-’90, atunci cu siguranta esti de-a mea :). Si probabil printre adolescentii din ziua de azi par o ciudata daca spun ca nu ascult house dar ascult la radio Magic Fm 🙂

      • Dana zice:

        De multe ori si mie mi se intampla ca oamenii sa spuna ca am gusturi ciudate in muzica,…dar eu nu am de gand sa ma schimb!
        Ador orice melodie care ma face sa ma simt bine , din orice gen …dar ascult cu preponderenta rock…e doar placerea mea! :d
        Si da probabil ma poti considera de-a ta!!

Lasă un răspuns

