Aleea Intunericului de Rachel Caine – recenzie


Titlu original: Midnight Alley

Traducerea:Adrian Deliu

Editura: Leda

Format: cartonata

Nr. De pagini: 384

Coperta cartii:

Morganville este un loc atat de dragut in care sa traiesti…si in care sa mori, daca nu te deranjeaza genul acesta de lucruri!

Claire i-a jurat credinta Ameliei, cel mai puternic dintre vampirii din oras. Protectia pe care i-o asigura pactul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei.

Dintr-o data, oamenii incep sa moara pe capete si in moduri misterioase, cineva din trecutul ei revine in prezent, vanand-o, iar un stravechi vampir ii transmite infioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare in locuinta sa izolata…

In ce scop – Claire urmeaza sa afle in curand…ceea ce va da un nou si inspaimantator inteles termenului de „cursuri serale”.

“ O carte electrizanta, captivanta!” – The Best Reviews

“Cu totul fascinanta, irezistibila si hipnotizanta!” – The Eternal Night

Ei bine daca ai citit “Casa de sticla” si “Balul fetelor moarte” atunci cu siguranta nu ai ratat cartea asta, daca insa nu ai inceput sa citesti seria „Vampirii din Morganville” atunci nu trebuie sa mai astepti. Un lucru sigur tin sa-l mentionez seria asta este super electrizanta. Cel putin pana acum nu m-am plictisit, nu mi s-a parut ca un volum ar “scartai” pe undeva, pur si simplu am citit si cartea asta cu sufletul la gura.

Deci nu am prea multe de comentat… O iubesc pe Claire pentru ca este atat de umana, de dulce, nu este genul acelea de “super – wonder girl”, din contra… Cat despre celelalte personaje numai de bine. Imi place seria asta pentru ca vampirii sunt (in mare parte) rai, imprevizibili, exact asa cum ar trebui sa fie o creatura ce bea sange uman.

 Mai multe nu spun, nu vreau sa dau spoilere tocmai pentru a nu va fura ceva din placerea lecturii.

Cu alte cuvinte nu trebuie sa ratati “Vampirii din Morganville”…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Aleea Intunericului de Rachel Caine – recenzie

  1. Roman Diana Manuela zice:

    motivul pentru care eu personal evit cartile cu vampiri este punctat excelent de tine in recenzie….si anume tendinta autorilor de a crea categoria vampirilor buni. vampirii trebuie sa ramana personaje negative, pentru ca asta e „natura” lor…sunt fiinte malefice….si umanizarea lor strica tot farmecul care s-a creat in jurul lor (parerea mea).

    • ladyandreea zice:

      Poate ca am aceasta parere deoarece primi vampiri pe care i-am intalnit au fost cei creati de Anne Rice in Cronicile Vampirilor, insa citesc cu placeri si serii de carti cu vampiri „vegetarieni”…

      • Dana zice:

        Si eu iti impartasesc parerea Andreea , desi nu pot sa neg ca si Diana are drepatate …Poate ca se insista prea mult pe vampirii „vegetarieni” (cum spui tu )

      • Sayuki zice:

        Probabil ca se insista asa de mult cu vampirii buni pentru ca pare mai palpitanta o poveste de dragoste intre o fiinta umana si un vampir decat intre doua fiinte umane. Dar nimeni nu se gandeste ca lumea incepe sa se cam sature de asa ceva…

  2. Madda Ilade zice:

    Mi se pare o serie interesanta „Vampirii din Morganville” si sper sa o citesc curand.
    Astazi am primit „Magazinul de sinucideri” si am facut o mica postare aici:
    http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/05/thank-you-andreea.html

    Merci!

  3. RRoxana zice:

    Ce recenzie grozava! Imi era putin frica sa nu contina spoilere, dar… a fost imaculata. Cu siguranta nu voi rata seria… Poate ca nu mi le cumpar imediat dupa ce apar…Dar intr-o zi, tot voi tine seria in mana.

  4. Dana zice:

    Eu am citit si acest volum si pe urmatorul si o recomand tuturor…e destul de buna!

  5. Sayuki zice:

    Aleea intunericului e urmatoarea carte din serie pe care trebuie sa o cumpar. Pana acum nu am reusit sa le citesc decat pe primele 2.

Lasă un răspuns

