La colet…


Buna tuturor,

Azi este vineri deci trebuie sa va arat ce am mai primit/ cumparat in saptamana asta…deci:

De la Rao am primit Evermore de Alyson Noel si un catalog cu aparitiile din primavara aceasta.

De la Leda curierul mi-a adus Vise de Sucub de Richelle Mead si Jurnalele Vampirilor Intoarcerea: Suflete-umbra de L.J.Smith (stiu am zis ca nu o sa mai cumpar nimic din seria asta, dar  uite ca nu m-am putut abtine … )

Si de la Nemira mi-am luat Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore si am primit in colet o carticica de Stephane Hessel – Indignati-va!, nu stiu despre ce este vorba insa o sa vad mai tarziu.

Si asta este tot pe saptamna aceasta. Voi ce v-ati mai cumparat sau primit?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la La colet…

  1. Roman Diana Manuela zice:

    nu am citit decat evermore a lui Alyson Noel si am primit si eu cartea „indignati-va” cadou la o comanda de pe site-ul editurii….clar am sa o citesc….mi-a trezit interesul si numai scurta prezentare a autorului de pe spate !! am ramas fara cuvinte….

  2. Roman Diana Manuela zice:

    Saptamana asta am facut si eu cateva achizitii: Talismanul de Stephen King si Peter Straub, Fiicele Ierusalimului de Charlotte Mendelson, Iarna la Madrid de C.J. Sanson si Oamenii delfin de Torsten Krol. Le-am cumparat pe toate (insa le-am gasit la oferta ca altfel dadeam faliment ! )

    • ladyandreea zice:

      Destule carti, ai ce citi in perioada urmatoare.

      • Roman Diana Manuela zice:

        da, chiar am. ti-am vazut, cu ocazia concursului de pe blogul sabinnei, superba biblioteca….si sunt sigura ca de atunci s-au mai adaugat cateva carti. ai votul meu (indiferent care e premiul) pentru ca e singura biblioteca de acolo care are carti foarte vechi si ador aspectul acela lasat de trecerea timpului peste file. (am si eu un raft intreg cu astfel de carti in biblioteca mea)

  3. ladyandreea zice:

    Multumesc frumos pentru vot, am ce-i drept in bibiloteca carti stranse de-a lungul timpului de trei generatii (bunicul si bunica, mama si eu), pentru ca ei nu mai sunt langa mine eu am mostenita intrega colectie si sper sa o transmit mai departe fiului meu atasata cu pasiunea pentru lectura. Momentan numai sper sa-i placa sa citeasca, pentru ca este prea mic…

  4. mmada zice:

    eu ti-am insiruit cartile…hai ca ti le maizic odata
    deci…am primit Ritualul, de la tine Dezghetul, Evermore, Biblioteca noptii si Conspiratia Mozart parca:-??

  5. Just me! zice:

    Mi-a venit si mie jv 6 acum vreo saptamana …Super colet…
    Mega Bogat!
    :))

  6. Dana zice:

    Frumoase carti!!
    Eu am si citit Jurnalele Vampirilor 6 …

  7. RRoxana zice:

    Sunt atat de curioasa in legatura cu ce crezi despre JV6! Eu o citesc acum si sincera sa fiu.. ma macina… Si nu stiu de ce vad ca atunci cand o sa termin seria.. Voi fi dezamagita poate chiar total…

  8. Dana zice:

    Ma bucur ca imi impartasesti parerea ….
    Am cunoscuti care nu sunt incantati nici de carti . nici macar de serial!…
    Asta e !

  9. Oanna zice:

    Multe carti faine ai achizitionat saptamana asta. Lectura placuta!
    Eu mi-am cumparat Gazda de Stephenie Meyer. Mi-o doream de multa vreme si am gasit-o la o super oferta: 25 de lei.

  10. Sayuki zice:

    Am si eu JV 6, dar inca nu am citit-o, ca am luat carti de la biblioteca intre timp si trebuie sa termin mai intai cu ele…

  11. Sayuki zice:

    Nu stiu de ce aveam eu impresia ca Fior e la editura Leda (?)… Eh, macar acum m-am lamurit…

Lasă un răspuns

