10 semne care arata ca esti dependent de carti


S-ar putea fi un dependent de carte în cazul în care:


1. Iti cumperi genti pe baza cât de multe cărţi poţi pune in interior.
2.Daca curierul  si postasul  te cunosc dupa  nume.
3. Familia ta refuză să-ţi cumpere cărţi pentru că ei nu doresc sa-ti sprijine obiceiul.
4. Detii mai multe versiuni ale aceleiaşi cărţi.
5. Visezi despre cărţi. (Noţiuni de bază  … întâlniri cu autorii care le scriu.)
6. Ai  întotdeauna cel puţin o carte  la tine tot timpul. Chiar dacă este doar o tura rapida la magazinul din colt.
7. Ajuti de obicei cumparatorii din librarii pentru ca esti mai bine informat decat vanzatorii de carte.
8. Esti cunoscut pentru faptul ca nu iti respecti indatoririle fata de familie sau ieşirile cu prietenii, pentru că nu te poţi opri din citit.
9. Există cărţi în fiecare cameră din casa ta.
10. Dacă pe o raza de cinci kilometrii se afla vreo librărie, cu siguranta vei fi atrasa de ea ca de un magnet.

Am preluat articolul de pe „The Story Siren”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la 10 semne care arata ca esti dependent de carti

  1. Roman Diana Manuela zice:

    super super dragut articolul !!! mi se potrivesc si mie cateva puncte …..

  2. Roman Diana Manuela zice:

    imi place la nebunie cana!! as vrea si eu una !

  3. mmada zice:

    super articolul:X

    Mi se potrivesc absolut toate in afara de aceea cu vistul cartilor:D
    Chiar de visat …nu le visez…:D

  4. Andreea zice:

    si eu ma regasesc prin cateva dintre ele :”> se pare ca sunt o dependenta de carte ;;) dar nu ma supar :X

  5. RRoxana zice:

    Eu chiar le visez…ba ca le pierd sau ceva de genu.. Si nu imi iau cartea chiar pana la magazin.. :)) Oricum majoritatea punctelor mi se potrivesc 😀

    • Sayuki zice:

      Si eu le visez :)). Duminica trecuta am visat ca am mers la biblioteca si am gasit volumele 2,3 si 4 din Academia Vampirilor. Luni am fost la biblioteca si am gasit volumele 2 si 3 si am ramas uimita :)) A fost aproape ca in vis …

  6. Dana zice:

    Ups ..
    Cred ca sunt addicted to books!!
    :)) :)) hi hi hi!

  7. Zipyღ zice:

    Faza cu parintii este adevarata.
    Tata ma ameninta ca-mi arde cartile daca nu termin cu cititul si nu mai ies afara.

    • Roman Diana Manuela zice:

      asa facea si tatal meu…nu ma ameninta ca le arde (ca totusi platea pentru ele), dar ca ma „taie” de la buget…. oricum puneam eu bani de-oparte si veneam acasa cu cate o carte…spre exasperarea lui

      • Sayuki zice:

        Ma bucur ca nu mi se intampla si mie asta… Cu mite tata nu are nici o treaba, dar mama ma mai intreaba din cand in cand daca vede ca stau degeaba „Nu mai citesti? Ai terminat deja cartea? ” 🙂

      • RRoxana zice:

        Din pacate am o prietena careia ii s-a interzis sa citeasca carti cu vampiri. I-a spus ca daca o mai vede cu o astfel de carte o arunca pe foc. La mine nu e cazul, pe mine ma intreaba tata ce carte mai citesc si mama ma intreaba „Iar ai terminat ditamai cartea?” ceva de genu :))

      • ladyandreea zice:

        Mie in adolescentia tata mi-a interzis sa citesc orice fel de carte care nu era pentru scoala, iar lucrul acesta m-a inversunat sa citesc si mai mult… pe ascuns in toate modurile posibile (cu lanterna noaptea sub plapuma, cu romanul ascuns in coperta altei carti, la scoala in pauze etc.)

    • Zipyღ zice:

      si eu citesc pe ascuns carti, la scoala in ore(cand ma plictisesc, in pauze(ii mai aud pe colegi zicand” Asta a cata carte este. N-ai venit ieri cu alta?” sau „Mai opreste-te din citi si vin-o afara”)), iar mama imi psune sa citesc si alte carti inafara de cele cu vampiri.
      am uitat sa spun ca atunci cand ma ameninta imi spune ca nu-i pasa cati bani a dat pe ele tot mi le arde, deci suntem o tara libera, se intampla orice

      • ladyandreea zice:

        Cel mai probabil mama ta se teme ca nu cumva lectura acestor carti sa-ti afecteze viata, felul in care vezi lumea, incearca sa-i explici ca este doar vorba depre niste carti si ca cititlui lor nu te va schimba in nici un fel (negativ, in cel mai bun caz iti vor imbogati vocabularul). Cert este ca nu trebuie sa neglijezi scoala si celelalte aspecte ale vietii din cauza cartilor cu vampiri pentru ca atunci chai ai o problema…

  8. Oanna zice:

    Si eu ma cam regasesc in destul de multe puncte.
    Foarte tare cana, mi-ar placea si mie una asemanatoare. 😀

  9. Sayuki zice:

    Suna cateva care mi se potrivesc, dar si unele care nu au cum sa mi se potrivasca din diverse motive, ca de exemplu prima- eu nici macar nu port genti, asa ca nu pot avea un criteriu dupa care sa mi le cumpar :))

  10. Dana zice:

    Uff…bietele de voi…parintii mei nu au nici un motiv de suparare , dinpotriva ma incurajaza sa citesc desi sincera sa fiu stiu ca ii cam ustura la buzunar nu spun nimic si imi iau orice fel de carte….

  11. Silvia zice:

    Sunt dependenta de carti 🙂

Lasă un răspuns

