Leapsa


Care sunt personajele tale preferate din seriile citite (de partea cui esti (TEAM…)?

Am primit de la Claudiu , Simona  si Madalina provocarea aceasta asa ca iata raspunsurile mele:

Amurg – Bella si Edward

Damnare – Luce si Daniel

Ingerul noptii – Nora si Patch

Jurnalele Vampirilor – Elena si Damon

Academia Vampirilor – Rose si Dimitri

Georgina Kincaid – Georgina si Seth

Sange albastru – Shuyler si Oliver

Casa Noptii – Jack si Damien

Fortele raului absolut – Chloe si Derek

Cronicile Vampirilor – Lestat si Jessica

Vampirii sudului – Sookie si Eric

Femei din lumea de dincolo – Paige si Clay

Cartile sangelui – Vicky si Henry

Vampirii din Morganville – Michael si Eve

Instrumente mortale – Jace si Clary

Trilogia minstica – Mia si Albray

Iar leapsa merge la toti cei care o vor.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Leapsa

  1. RRoxana zice:

    Si tu ai o lista lunga.. Se pare ca tu ai ales perechi. 😀

  2. ladyandreea zice:

    Ah asa mi-a scapat stiam eu ca mai era o serie, nu am vrut sa pun cartile intr-un singur volum si na am mai ratat o trilogie… si de fapt era Katniss si Gale.

  3. Roman Diana Manuela zice:

    super draguta ideea jocului. imi place. m-am uitat si dupa raspunsurile celorlalti blogeri.

  4. Dana zice:

    Ador faptul ca la Jv ai pus Damon si Elena , iar la Av Rose si Dimitri!….

  5. Sayuki zice:

    Am preferinte destul de diferite de ale tale la aceasta leapsa…
    La Academia Vampirilor eu inca nu reusesc sa ma decid intre Christian, Adrian si Dimitri, dar cred ca primul imi place ceva mai mult…

Lasă un răspuns

