Orasul Oaselor de Cassandra Clare recenzie


Titlu original: City of Bones

Traducerea: Cristina Jinga

Editura: Leda

Format: cartonata cu supracoperta

Nr. De pagini:480

Coperta cartii:

 New York Times Bestseller

“ Stranie, intunecata si sexy. Una dintre cartile mele preferate.”

Holly Black

“ Atmosfera create de Clare este exact ce trebuie, impletind elemente din filme horror neogotice si fantasy modern, in stilul lui Neil Gaiman… Fanii lui Buffy, Spaima vampirilor se vor indragosti pe loc de aceasta serie.” Publisher Weekly

“O aventura fabuloasa, plina de surprize si rasturnari de situatie fantastice… Amintind de seria Harry Potter – si asta este un superlative !”  teensreadtoo.com

“ Cititorii de urban fantasy vor devora aceasta aventura incantatoare, elaborat construita.” Kirkus Reviews

“Funky si cool… una dintre cele mai reusite saga post – Buffy despre vanatorii de monstrii. Un hit!

Christopher Golden

“Fii pregatit pentruo aventura palpitanta , alerta, sexy!”

 Libba Bray

Inainte sa pun mana pe aceasta carte am auzit din toate partile numai aprecieri la aceasta serie si fireste ca am fost foarte curioasa. Pot sa spun ca si un pic ezitanta de teama sa nu fiu dezamagita avand asteptari atat de mari. Insa am fost la randul meu fascinate de poveste inca de la primul capitol si trebuie sa recunosc ca am avut vreo doua nopti in care am citit pana tarziu de tot pentru ca nu puteam sal as cartea din mana, iar ziua ma tot gandeam cand o sa pot sa continui povestea…deci ATENTIE! Creaza dependenta.

Este genul acela de carte care te face sa uiti unde esti si sa te simit ca si cum ai trai aventura alaturi de personajele ei.  

In primul volum facem cunostinta cu personajele, incepem sa ne familiarizam cu ele, sa le indragim… As vrea sa va spun mai multe dar nu am sa o fac pentru ca trebuie sa descoperiti singuri despre ce este vorba. Sunt 100% sigura ca o sa va placa.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Orasul Oaselor de Cassandra Clare recenzie

  1. Roman Diana Manuela zice:

    sunt atatea serii frumoase pe care as vrea sa le citesc. aceasta este una dintre ele.

  2. Roman Diana Manuela zice:

    imi doresc mai multe. de exemplu seria aceasta, trilogia mistica, jocurile foamei si instrumente mortale !?!

  3. Dana zice:

    Te cred! Si eu sunt cam in aceiasi situatie!

  4. Sayuki zice:

    Si eu imi doresc mult sa citesc seria asta. Si sunt foarte hotarata sa imi cumpar macar primul volum vara asta, de preferat cat mai curand.

  5. Oanna zice:

    Am si eu primele doua volume dar deocamdata nu m-am apucat de ele. Astept sa termin cu examenele si apoi sa ma delectez pe deplin cu ele.

  6. RRoxana zice:

    Am castigat-o si eu recent (spre bucuria mea) insa inca nu am primit-o, inca o astept (cu nerabdare). Insa cred ca merita asteptarea. Ha, „creeaza dependenta”…

  7. Sayuki zice:

    Mi-am cumparat-o si eu 🙂 Ieri a ajuns si deja am inceput sa o citesc. In sfarsit 🙂

Lasă un răspuns

