Concurs pe blogul fan-fic-twilight!


Pentru mai multe detalii accesati lunk-ul: http://fan-fic-twilight.blogspot.com/2011/05/concurs-cecelena.html

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Concurs pe blogul fan-fic-twilight!

  1. RRoxana zice:

    E super concursul, dar nu prea stiu daca sa ma inscriu… Niciodata nu am castigat la concursurile de creatie. 😀 O sa incerc, oricum. Mie mi-ar placea sa castig „Multumesc pentru amintiri”. Mi-a placut la nebunie descrierea cartii. Oricum, daca ma inscriu sau nu, iti urez tie mult succes!

    • ladyandreea zice:

      Multumesc, eu nu particip pentru ca vreau sa castig, ci pentru ca am in plan sa scriu un roman. Iar aceasta provocare imi va spune daca este un vis realizabil sau nu.

      • RRoxana zice:

        Dar daca nu castigi, nu cred ca ar trebui sa te descurajezi. Din cate am vazut din recenzii, concursuri pentru compuneri, stii sa legi propozitii sa faci ceva spectaculos. Asa ca.. O sa fiu printre primele care iti cumpara cartea 😀

  2. ladyandreea zice:

    Multumesc, cand voi avea ceva inchegat o sa pun pe blog sa va cer parerea. Cert este ca va fi urban fantasy.

    • Dana zice:

      Super idee!
      Noi, sustinatorii blogului , cu siguranta iti vom cumpara cartea, iar pt. ca va si urban fantasty cu siguranta va avea priza la public!!

    • Roman Diana Manuela zice:

      nu stiam ca planuiesti sa scri un roman. tin sa te felicit pentru ca ai curajul sa iti urmezi (intr-un final) visul…am mai vorbit noi despre asta.

      • ladyandreea zice:

        M-am gandit sa incerc totusi, stiu ca nu este usor sa fi acceptat de vreo editura, insa daca nu incerci chiar nu poti afla daca ai fi putut sau nu sa faci lucrul acela.

      • Dana zice:

        Eu zic ca ar trebui sa incerce…Oricum sunt absolut sigura ca o sa iasa ceva superb! Asa ca : HAI CU CARTEA, ANDREEA!!

    • Sayuki zice:

      Sie eu ma gandesc uneori sa incep sa scriu. Am idei, dar ma pierd cand iau pixul in mana..uh… Dar nu cred ca as scrie ceva urban fantasy, ma atrage mai mult ideea unei povesti petrecuta prin perioada victoriana.

  3. Roman Diana Manuela zice:

    si daca tot suntem la sectiunea concursuri….felicitari pt cele doua carti castigate pe blogul myrunei. abia astept parerea ta despre ele (mai incolo ca acum s-au adunat si la tine cateva carti). eu nu am citit nimic de O.S. Mujea

  4. Roman Diana Manuela zice:

    da, asa este. daca nu incerci, vei ramane cu regretul.

  5. Pingback: Leapşa! «

  6. Sayuki zice:

    Ma gandesc si eu sa particip. Am scris deja povestea in mare, dar mai am ceva modificari de facut..si sa schimb timpul verbal, pentru ca nu stiu de ce am scris la trecut…si suna cam ciudat.

  7. Roman Diana Manuela zice:

    nu cred ca o sa particip… am o lipsa totala de inspiratie in ultimul timp…si decat sa fac ceva de mantuiala…mai bine nu.

  8. Roman Diana Manuela zice:

    sunt curioasa insa de compunerilor celor care se bucura de mai multa inspiratie in perioada asta. de-abia astept sa le citesc si sa le votez 😉

  9. Roman Diana Manuela zice:

    am vazut intr-un concurs cat esti de talentata la desen 😉 unul care inca se desfasoara si ti-am si votat „creatia” cu toate ca abia ulterior am aflat ca este a ta. superba. cred ca ai muncit mult

    • Sayuki zice:

      Mersi frumos 🙂 De fapt adevarata provocare a fost sa-l desenez pe Dimitri, pentru ca intotdeauna cand incerc sa desenez baieti imi ies muult prea feminini, ma enervez si o las pe alta data..uf..
      Din pacate nu am castigat… Si am o oarecare suspiciune legata de castigatoare, avand in vedere diferenta mare de voturi si faptul ca, cel putin dupa parerea mea nu era chiar printre cele mai reusite… Dar mai bine ma abtin.

Lasă un răspuns

