Focul vol. 7 din seria Casa Noptii de P.C. & Kristin Cast


Copertă: cartonată
Format: 140 x 210
Număr pagini: 268
Data apariţie: mai 2011
ISBN: 978-606-600-234-9
Pret: 39,9 lei

“Spiritul lui Zoey se află în lumea de dincolo, făcut bucăţi. I-au fost luate vieţile anterioare, la fel şi amintirile… E pe cale să devină o Daoine Sidhe, o entitate nici moartă, nici vie – o făptură captivă pe tărâmul spiritelor, fără a cunoaşte mângâierea de a se afla împreună cu propriul său spirit.” Când prietenii nu mai au încredere unii în alţii, Întunericul îşi face apariţia şi aprinde focul… P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie. Vândută în milioane de exemplare, seria Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional! Aventura continuă în curând, în volumul al optulea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Focul vol. 7 din seria Casa Noptii de P.C. & Kristin Cast

  1. Dana zice:

    Sunt foarte curioasa cum va fii acest volum!!
    Sincer nu mai pot de nerabdare!!

  2. deea zice:

    Abea astept sa apara:x Si dupa ce il voi lua pe acesta voi astepta volumul 8:D

  3. Roman Diana Manuela zice:

    eu nu am citit seria (inca), cu toate ca de multe ori am fost pe punctul de a cumpara primul volum….sau poate in subconstient astept sa apara toata seria pt ca sunt sigura ca imi va placea!

    • ladyandreea zice:

      Nu este una din favoritele mele insa o citesc, momentan astept o reducere ca sa-mi iau si ultimele 2 volume (Tentatia si Focul)

      • Roman Diana Manuela zice:

        tentatia este redusa 45% (21.95 ron) pe elefant.ro. (poti sa stergi/modifici comentariul daca se considera reclama) nu pot sa cred ca pana nu demult imi cumparam cartile din librarie cand e plin internetul de oferte….

    • Dana zice:

      Stiu ca in ultimul timp e o gama din ce in ce mai variata…si habar nu ai ce sa mai alegi …Dar e o sere destul de interesanta…asa k o lectura usoara!!

  4. ladyandreea zice:

    nu stiam, nu m-am mai uitat pe Elefant de ceva vreme, nu stii si transportul cat este la ei?

    • Roman Diana Manuela zice:

      in functie de modalitatea de transport…prin curier 9 lei fara ramburs si 19 cu ramburs, gratuit la comenzi mai mari de 85 de lei sau prin posta (aici cred ca difera in functie de destinatie)

  5. Roman Diana Manuela zice:

    cu multa placere…si la mine s-au adunat cateva, insa azi mi-am luat „o femeie implinita” de danielle steel, doar cu 10 lei, impreuna cu o revista (care lanseaza si o colectie de carti romantice de fapt)….se pare ca s-a manifestat una din cele 10 trasaturi ale dependentului de citit 🙂

    • ladyandreea zice:

      Eu azi am comandat Ritualul de pe site-ul editurii Corint, l-am luat la acelasi pret ca la precomanda, adica 30 lei. in plus am o multime de carti care trebuie sa-mi vina si pe care evident trebuie sa le si platesc.

  6. Roman Diana Manuela zice:

    revin cu un update la ce am discutat ieri….pe perioada bookfest site-ul ofera transport gratuit la orice comanda in 24 de ore…. ma gandeam ca poate te mai intereseaza 🙂

  7. RRoxana zice:

    Cred ca asta e cea mai buna coperta din seria Casa Noptii. E superba pur si simplu! Ai vreo idee cine e pe coperta?

  8. Christina zice:

    stiti cumva si cand apare volumul 8?ca am citit cartea asta si am ramas mascaaa

  9. Kidd zice:

    eu cred ca pe coperta este Stevie Rae, din ce am citit pe siteuri englezesti actiunea se focuseaza pe povestea cu Rephaim. Sper ca pe volumul 8 sa ramana coperta originala din sua, este pur si simplu uimitoare – Rephaim in forma umana( eu as fi zis ca seamana mai degraba cu Kalona )

  10. Criiss zice:

    Cine stie cand va aparea volumul 8??
    deja am citit primiele 7 carti dar nu mai am rabdare pana apare a 8a

  11. irna zice:

    Am citit cartea este intresanta dar cel mai mult imi place cum se termina prea taree :X:X:X:X

  12. simo zice:

    e super tare cartea si coperta e dementiala dar stiti cand apare volumul 8 ?

  13. Anonim zice:

    merita sa le citesc?
    multumesc anticipat pt raspuns

  14. Petcan Miruna zice:

    Cartea este foarte frumoasa si interesanta…Astept cu nerabdare volumul 8!!!

  15. ady zice:

    salut tuturor.imi puteti spune si mie cand va aparea vol 8?

  16. antonia zice:

    fetelor va rog mult de tot, cine a citit acest volum, imi poate face si mie un rezumat…am gasit vol pe un site, dar nu erau decat primele 26 de capitole…si mor de nerabdare sa aflu ce se intampla pana la urma cu relatia dintre Stevie Rae si Rephaim. pana la urma recunosc ca se indragostesc unul de celalalt? va rog mult mult sa imi spuneti si mie…aproape ca vreau sa aflu asta mai mult decat ceea ce se intampla pana la urma cu Zoey…stiu ca nu ar trebui sa spun asta, dar atat de mult m-a impresionat relatia dintre ei si felul in care s-a format a fost asa de emotionant descris de autoare incat…cuvintele sunt de prisos oricum…
    asa ca va roggg…doar va rog sa ascultati si rugamintea mea…

Lasă un răspuns

