Rosu de rubin de Kerstin Gier la Litera


Copertă: cartonată
Format: 140 x 210
Număr pagini: 304
Data apariţie: mai 2011
ISBN: 978-606-600-232-5
Pret: 39,9 lei

O călătorie în timp este anunţată de obicei cu câteva minute, ore sau chiar zile înainte, prin senzaţii de ameţeală ce afectează capul, stomacul şi/sau picioarele. Primul salt în timp – numit şi saltul de iniţiere – are loc între al șaisprezecelea şi al șaptesprezecelea an de viaţă al purtătorilor genei. (Extras din Cronicile gardienilor, vol. II, Reguli general valabile)

Uneori poate fi o adevărată povară să trăiești într-o familie cu atât de multe secrete. Cel puțin așa gândește Gwendolyn, o adolescentă de șaisprezece ani, până în ziua în care se trezește brusc în Londra secolului trecut. Atunci își dă seama că s-ar putea ca ea însăși să fie cel mai mare secret al familiei sale, căci a moștenit capacitatea de a călători în timp. Ceea ce nu realizează ea este faptul că n-ar trebui să-ți permiți să te îndrăgostești când te afli prins între două epoci… căci asta poate complica lucrurile și mai tare. Mai ales că nici în trecut lucrurile nu mai sunt cum erau odată…

Dragoste eternă este o trilogie palpitantă, amuzantă și plină de romantism. Urmăriți aventurile tinerei Gwendolyn în volumul al doilea, Albastru de safir.

Roman publicat în 19 țări

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Rosu de rubin de Kerstin Gier la Litera

  1. Dana zice:

    Pare frumoasa cartea …Poate o sa mi-o cumpar..sa vedem.
    Dar cate volume sunt ? ….Sau e doar cartea asta?

    • ladyandreea zice:

      sunt trei, nu inteleg prea bine germana insa este vorba despre trei volume.

    • pacat ca sunt trei volume rosu de rubin albastru de safir si verde de smarald. am citit deja primul volum adica rosu de rubin si este foarte interesant dar se termina cu ceva misterios ceea ce te face sa cumperi si albastru se safir. inca albastru de safir nu a fost publicat dar poate va iesi in vara ca rosu de rubin eu cred ca chiar ar merita asteptarea. peace and love

  2. Roman Diana Manuela zice:

    pe mine ma distreaza coperta. ma trimite cu gandul la povestile pentru copii…asa roz….parca e scufita rosie si lupul cel rau! e frumoasa

  3. Sayuki zice:

    Si pe mine ma atrage coperta. Si imi place ca e despre calatorii in timp. Ador asta ❤

  4. Oanna zice:

    Cartea asta chiar imi doresc sa o citesc. Imi place foarte mult subiectul acesteia. „Se trezeste brusc in Londra secolului trecut” – foarte fain…asta mi-ar placea si mie sa mi se intample 😀

  5. RRoxana zice:

    Imi place coperta mult, si prevad ca urmatoarea va fi albastra :))

  6. Alex Maria zice:

    Aveti idee cand apare albastru de safir:))? Deabea am terminat rosu de rubin iar sfarsitul este foarte… neprevazut ( sa spun asa). Deci stiti cand apare volumul 2?

    • ladyandreea zice:

      Imi pare rau nu am nicio informatie in acest sens. Este posibil sa fie vorba de o perioada intre 6 luni si 1 an intre volume, deoarece editura urmareste evolutia vanzarilor si abia apoi continua publicarea seriei.

  7. Joanna :D zice:

    cartea este foarte interesanta si o recomand oricui caruia ii plac cartile gen aventura si suspans…stilul autoarei este deasemenea deosebit, cu un umor foarte placut…pur si simplu o iubesc! ❤

  8. annab_94 zice:

    am citit si eu primul volum si este foarte interesanta , una dintrecele mai bune catri , nu prea imi plac mie astea stintifico – fantasticxe dar asta este chiar fooarte interesanta si o recomand tuturor . de aemenea as vrea sa stiu cand va aparea volumul al doilea???

  9. Bianca zice:

    iubesc acceasta carte…abia astept al doilea volum…mai ales dupa acel final…

  10. Bianca zice:

    mai stiti titluri ale unor carti asemanatoare? 😉

  11. ramona rmy zice:

    wow cartea a fost tare interesanta…de la inceput nu m-am plictisit deloc…e o carte pe acre merita sa o citesti…credeti-ma. eu am luat-o de la colega mea alexandra,ea mi-a recomandat-o…multumesc lexy:*

  12. Izabela zice:

    vol1 e superb…dar vol 2 il intrece…e atat de amuzant..romantic dar si trist..iubesc seria:X..acum astept Verde de Smarald..sper sa apara cat mai repede:|

  13. ioana zice:

    pare interesanta chiar as vrea sa o citesc
    sa te trezesti in Londra cu un secol in urma ……oau 😀

  14. ioana zice:

    sunt deacord cu izabela ……. volumul doi este fermecator …mi-a placut extrem de mult . 😀 stie cineva cand va aparea al treilea volum , Verde de Smarald ??

  15. Mara:D zice:

    si eu am citit primele doua volume si pot spune ca le ador!!! sunt palpitante si pline de umor si romantism, actiunea fiind plina de suspans. le recomand tuturor si as vrea si eu sa stiu cand apare volumul 3: Verde de smarald

  16. Elena zice:

    Bună!

    Mi-aș dori și eu foarte mult să citesc cartea, însă volumul 1 nu mai este nicăieri de găsit (am căutat on-line și peste tot stocul este indisponibil pentru Roșu de Rubin; același lucru am pățit și în librăriile fizice la care am avut acces). Dacă știe cineva unde aș putea-o găsi (inclusiv să o vândă) aș aprecia.

    Mulțumesc mult!

Lasă un răspuns

