Concurs Allfa – literatura clasica


Update:Pentru ca nu sunt prea multi cei care au citit cartile lui Jane Austen voi modifica putin conditiile de participare, asa ca va dau posibilitatea sa-mi vorbiti despre orice roman clasic (lit. universala sau autohtona) la alegere, pe care l-ati citit si va placut.

Iata ca astazi lansez un nou concurs ce are ca premiu o carte scrisa de Jane Austen, mai precis este vorba despre „Familia Watson”.

Daca ati citit si alte romane scrise de aceasta autoare, atunci cu siguranta sunteti curiosi sa-l aveti si pe acesta. Mai jos gasiti si o recenzie la carte, sper sa va fie de folos.

Dar hai sa nu o  mai lungesc, am o carte si sunt gata sa o ofer celui mai infocat fan al lui Jane Austen+ o pereche de cercei handmade; tot ce trebuie sa faceti este sa-mi trimiteti pe adresa de mail ladypentesylea@yahoo.com pana pe 3 iunie raspunsul la urmatoarea intrebare , insotit de numele vostru real:

Ce carte ati mai citit de Jane Austen si ce va placut mai mult la aceasta? Pentru cei care au citit mai mult de una am sa-i rog sa vorbeasca despre cea care le-a placut mai mult.

Haideti ca nu este atat de greu. Regulamentul de la concursul anterior este valabil si la acesta. Castigatorul va fi anuntat pe data de 4 iunie.

In final trebuie sa multumesc amabilitatii editurii Allfa, ce sponsorizeaza acest concurs.

 

                                                                     

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Concurs Allfa – literatura clasica

  1. Roman Diana Manuela zice:

    cat ma bucur de un astfel de concurs!!! ca nu mai depind de noroc…sau de lipsa lui.

  2. RRoxana zice:

    Din pacate n-am citit niminc de Jane Austen, dar am timp 😀 Mult noroc!

    • RRoxana zice:

      Eu tot nu stiu daca sa ma inscriu… Cred ca as scrie de „Pe aripile vantului”, dar..deseori las o idee neincheiata, si stiu ca nu prea am sanse. Asa ca succes tuturor!

  3. Dana zice:

    super concurs!!!
    Yey! Ador cartile lui Jane Austen!!!!

  4. Daniela zice:

    Hey!
    Ai primit mail-ul meu? Pot participa si eu la concurs? 😀

  5. Sayuki zice:

    Uf, eu am citit numai putin din Mandrie si Prejudecata, deci nu pot participa… Eh, poate alta data 🙂

  6. Oanna zice:

    Frumos concursul si premiul foarte atractiv.
    M-am inscris si eu, sper ca ai primit mailul. 🙂

  7. Dana zice:

    Andreea , am trimis si eu …Sper sa fie bine !
    Sa-mi zici daca ai primit mail-ul , te rog!!

  8. Roman Diana Manuela zice:

    am vazut ca ai facut „subiectul” putin mai permisiv, sa poata participa mai multa lume….acum nu ma pot hotara despre ce carte sa scriu…..

  9. Marya. zice:

    Buna, superb concursul, m-am inscris si eu, sper ca nu e prea tarziu.

Lasă un răspuns

