Biblioteca mea


De vreo doua zile am intors casa cu susul in jos, fireste ca mai am destule de facut, dar insa cum am ajuns sa ma ocup si de cartile mele dragi iata ce am reusit sa fac cu biblioteca. Nu este mare lucru insa in mare am reusit sa le fac loc cartilor fantasy in biblioteca cea mare si veche, iar volumele „batrane” le-am exilat intr-o comoda.

Mai jos am pus si poze, ca sa va impartasesc si voua „bucuria” mea. Mai am carti si prin alte locuri de prin casa, insa sunt mult mai putine.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Biblioteca mea

  1. ioanaraluk95 zice:

    mamaaaaaaaa ce de carti ai 8->

  2. Nicole94 zice:

    Superba biblioteca! Superbe titluri! ❤

  3. Nicole94 zice:

    Superba biblioteca!Superbe titluri!

  4. RRoxana zice:

    Sper ca atunci cand o sa am 30 de ani sa am chiar si mai multe carti decat tine..Sunt superbe! Mi-as dori eu sa am o asa biblioteca… Am vazut ca ai Memoriile unei Gheise…Am adorat cartea asta! Si inca o ador! Si „Toate panzele sus” pare a fi dictionar.. Se vede ca esti o cititoare inraita!

    • ladyandreea zice:

      Daca era dupa mine aveam si mai multe, insa nu imi permite nici spatiul si nici buzunarul sa-mi sporesc colectia. In plus orice biblioteca se face si cu ceva sacrificii; trusa mea de cosmetice si sifonierul sunt mult mai sarace.

  5. deea zice:

    E foarte draguta si foarte mare!Si pentru mine a devenit o obsesie cumparatul de carti,fie daca stiu ca nu le voi citit prea curand.

    • ladyandreea zice:

      Deea multumsc frumos pentru carte, am primit azi avizul si ma duc maine dimineata sa o ridic.

      • deea zice:

        Nu ai pentru ce.Ma bucur ca a ajuns!Aveam un dubiu cu numarul strazii:-s.Scrisesem adresa pe o foaie si mama a ratacit-o si apoi am luat-o din nou si cand am ajuns la posta ma gandeam”oare era 20 sau 2?!”

  6. Oanna zice:

    Felicitari! Ai o biblioteca foarte frumoasa. Imi place ca ai si carti mai vechi. Mi se pare minunat faptul ca spre deosebire de cele noi editate, cartile vechi au un trecut al lor.

  7. Andreea zice:

    frumoasa biblioteca ai:X de curand am reusit sa-mi pun si eu in ordine cartile cumparate de mine si care imi plac intr-o micuta „biblioteca” la mine in camera…ca sa nu le mai pun alaturi de biblioteca cea mare unde sunt cartile parintilor mei 😀

  8. Dana zice:

    Foarte frumoasa biblioteca , Andreea! Felicitari!
    Sper sa o am si eu tot atat de mare candva !!

  9. Roman Diana Manuela zice:

    imi place mult biblioteca ta. atat partea „veche” cat si cea noua. e inutil sa te intreb daca le-ai citit pe toate…cred ca stiu deja raspunsul

    • ladyandreea zice:

      Ei bine sa stii ca sunt si carti pe care nu le-am citit, carti pe care nu le-am cumpat eu si care nu sunt tocmai genul meu.

      • Roman Diana Manuela zice:

        poate le dai o sansa si acelora…cine stie, s-ar putea sa te surprinda

      • Dana zice:

        Si parintii mei au o mini-biblioteca cu peste 500 de carti , nu stiu daca o sa ajung vreodata sa le citesc , macar jumatate…Ele au foast cumparate cu mult inainte sa ma nasc eu..sunt carti stranse si citite de ei doi in timp…Mereu imi spun ca s-ar bucura sa citesc si eu din ele …asta este!

      • Sayuki zice:

        Si mama are multe carti cumparate dinainte sa ma nasc eu, si toate au ajuns sa umple biblioteca din camera mea (ma refer la obiectul de mobilier). Iar cartile mele trebuie sa se multumeasca sa stea pe alte rafturi alaturi de prostioarele mele 🙂

      • Dana zice:

        :)) La mine in familie fiecare cu biblioteca lui…:)) Parintii cu a lor , din care mai „fur” si eu cate una , si biblioteca mea, plina cu copilasii mei , asa cum le spun eu.! Pana acum numai mama s-a incumetat sa citeasca si din cartile mele..tata are alte gusturi in materie de lectura! |:))

      • Sayuki zice:

        Tata nu citeste… Iar mama a citit din cartile mele numai Lux, dar vara asta a zis ca vrea sa citeasca mai multe.

      • RRoxana zice:

        Tata a spus ca vrea sa citeasca „Jocurile Foamei”. Mama..nu prea citeste, desi am o parte din carti si de la ea. Poate o conving sa mai citeasca ceva, ceva.

  10. Sayuki zice:

    Si mie imi place mult biblioteca ta. Ai asa multe carti… Acum cartile mele par si mai putine decat pareau inainte..

  11. adriyann zice:

    Wow, ce biblioteca impresionanta. Felicitări!

  12. vps zice:

    Foarte frumoasa biblioteca! Spor la citit!

  13. Foarte frumoasa biblioteca,ma bucur sa vad ca mai are cineva o biblioteca asemanatoare cu a mea!

  14. Darkflayer zice:

    mama cate carti ai.e vreau si eu :))
    in special seria cronicile vampirilor

Lasă un răspuns

