La colet…


Saptamna aceasta mi-au ajuns ceva mai multe colete, deci logic am mai multe carti sa va arat…

Asa cum cred ca au facut multi dintre voi, marti mi-am luat si eu revista „Bravo” cu volumul unu din „Jurnalele lui Stefan”.

De la Tritonic mi-am cumparat: „Indicii anatomice” de Oana Stoica Mujea, „Coraline” de Neil Gaiman si „Cum se scrie un Bestseller” de Monica Ramirez.

Apoi azi dimineata a ajuns si curierul cu un colet de la Leda. Pentru ca imi comandasem mai multe carti i-am rugat sa mi le trimita pe toate intr-un singur colet. Asa ca iata ce continea: „Ritualul” si „Captiva” de L.J.Smith, „Impecabil” de Sara Shepard si „Vremea ingerului” de Anne Rice.

De pe „Elefant” mi-am comandat doua carti la preturi promotionale, mai precis „Fascinatie” de Melissa Marr si „Tentatia” de P.C. & Kristen Cast. In plus am primit si un catalog al librariei. Este pentru prima data cand comand de pe „Elefant” si pot sa spun ca sunt o.k.

Iar la un concurs organizat de Andreea pe blogul ei (D3sprecarti) am castigat „Regina Elfa” de Oana Stoica Mujea. Tin sa-i multumesc Andreei atat pentru carte cat si pentru semnul de carte „Give up the Ghost” pe care sincer chiar mi-l doream si chiar mi-a facut o mare surpriza cu acest extra premiu.

Multumesc Andreea, esti o dulce!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la La colet…

  1. Madda Ilade zice:

    Sper sa reusesc sa citesc si eu in vara asta cele doua volume „Cercul secret”…
    Sa le citesti cu placere!

  2. mmada zice:

    Andreea …ce de cartii,…:X…iti permiti:))

    si eu am inceput Ritualul:X

    sa vad cum e;;)
    si mi-am luat si eu jurnalele lui Stefan

    • ladyandreea zice:

      Ma cam ustura buzunarul, dar deah viciile costa scump…
      Si eu sunt curioasa sa citesc Cercul Secret, am auzit numai lucruri bune despre trilogia asta. Oricum am strans atatea carti de nici nu stiu cu ce sa incep, cred ca o sa trag la sorti ordinea in care o sa le citesc…

      • Roman Diana Manuela zice:

        de multe ori procedez si eu la fel. daca se aduna multe carti si nu stiu pe care sa o citesc imi fac biletele …

      • Dana zice:

        Ca sa citesti Cercul Secret , fetelor, nu e nevoie de bilete!
        E o lectura foarte placuta si interesanta!

  3. Roman Diana Manuela zice:

    ce de carti!! ti-ai comandat totusi micutele mincinoase…am inteles ca nu te-a prea atras

  4. Dana zice:

    Felicitari pentru carti!
    Lectura placuta!

  5. RRoxana zice:

    Am si eu 2 din 11… Pai ce sa zic..Lectura placuta si felicitari pentru achizitii!

  6. deea zice:

    Bafta la citit!Ma bucur ca ti-am facut o surpriza cu semnul de carte(am uitat sa specific ca si asta face parte din premiu:D)

  7. Sayuki zice:

    Chiar vroiam sa te intreb daca ti-ai luat pana la urma Jurnalele lui Stefan… Am citit-o, dar nu mi s-a parut cine stie ce…

    • Dana zice:

      Eu nu am citit-o ..am zis sa astept pana apar si celelalte 2 si apoi le voi citi cap coada…Dar nu stiu daca o sa ma tin de promisiune :d
      Oricum , prietene mea cea mai buna a citit si i-a placut..acum na fieecare cu gusturile lui…Cand o sa le citesc o sa spun si parerea mea :d!

  8. mmada zice:

    ANdreea am citit in weekend Ritualul:X…si e superbaaa:X

    Ma enerveaza ca nu am bani sa imi iau si volumul 2:D

    Acum am inceput jurnalele lui stefan:D
    iar mai apoi sper sa incep orasul oaselor;))

  9. Oanna zice:

    Mi-am luat si eu revista bravo impreuna cu cartea Jurnalele lui Stefan pe care am si terminat-o. Mie mi-a placut foarte mult chiar daca unele detalii le stiam din serial. Abia astept urmatoarele 2 volume.

  10. RRoxana zice:

    Coperta de la Coraline imi place la nebunie. Parca fata respectiva avea parul albastru..sau imi amintesc eu prost? 😀

Lasă un răspuns

