Leapsa


Acum de dimineata la cafea mi-a venit ideea sa lansez si eu o leapsa. Si cum de felul meu sunt atrasa de trecut m-am gandit la un fel de provocare a memoriei noastre. Deci sa nu o mai lungesc – voi cat de departe puteti merge cu amintirile in materie de film, muzica si carti?

Iata raspunsurile mele:

Prima carte citita:

Cainele din Baskerville de Sir Athur Conan Doyle (1901-1902) – Carte pe care am citit-o intr-o vacanta de Craciun. De fapt prima carte citita cap – coada cu sufletul la gura, am suferit o dezamagire ca nu se ascundea nimic supranatural in acea poveste.

Primul film vazut (sau cel putin de care imi amintesc):

 

Se intorc cocorii (1982) – un film corean (cred), o poveste lacrimigena despre un copil adoptat si relatia acestuia cu mama adoptiva si cea naturala.

Primul hit de care imi amintesc:

„I Just Called to Say I Love You” de Stevie Wonder (1984) – Se asculta obseriv la mai toate petrecerile de familie.

Leapsa o poate lua oricine vrea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Leapsa

  1. Dana zice:

    Am citit si eu acum cativa ani Cainele din Baskerville . E o poveste interesanta!

  2. Roman Diana Manuela zice:

    memoria mea nu merge atat de departe, insa tin minte ca printre primele carti a fost crima si pedeapsa … luata cu imprumut de la biblioteca scolii si cumparata ulterior, nu numai pentru ca mi-a placut enorm, ci si pentru ca a contribuit semnificativ la pasiunea care s-a format dupa, pentru carti

  3. adriyann zice:

    Din câte îmi amintesc, prima carte citita integral și din pasiune a fost Harry Potter. Primul film vazut… 101 Dalmațieni, la cinema. Primul hit de care îmi amintesc… „Amintirile” de 3 Sud Est(ce vremuri!).

    • Dana zice:

      Cred ca primul hit si in cazul meu e tot 3 Sud Est „Amintirile” …
      Sincer primul film habar nu am ….Memoria mea nu sapa asa adanc :))

  4. Sayuki zice:

    Sunt absolut sigura doar in privinta primului hit, Whenever wherever cantat de Shakira. Imi placea atat de mult melodia cand era mica incat dupa ce am primit calculatorul dar inca nu aveam net, tata mi-a adus-o pe un CD si o ascultam ore in sir…pana am descoperit-o pe Celine Dion 🙂

  5. Oana zice:

    Prima carte citita a fost sigur Povestile fratilor Grimm, primul hit Lambada. Am vazut atat de multe filme incat imi este imposibil sa spun care ar fi primul. Stiu ca ma fascinau filmele cu Alain Delon, iar unul cu Dracula m-a speriat atat de tare incat ani de zile mi-a fost teama de intuneric:)

  6. RRoxana zice:

    Prima carte care am citit-o a fost Vrajitorul din Oz, primul film… serios ca nu imi amintesc.. si primul hit, cu siguranta „Scatman’s world”. Oo.. si tin minte ca la filmul „Planeta Maimutelor” am plans o gramada de frica…vedeam numai gorile si ma gandeam ca o vina si o sa ne invadeze… Asta se intampla pe la 7-8 ani…

    • RRoxana zice:

      Si n-am auzit niciodata de Cainele din Baskerville. Cat despre „I just call to say I love you”, anul trecut, vara, a fost o obsesie. Deseori cand ma gandesc la cineva ca sa-l sun imi vine in minte melodia asta.. O melodie memorabila…

Lasă un răspuns

