Castigatori concurs de fidelitate


Iata si rezultatele concursului de fidelitate:

Locul 3  cu 338 de comentarii, Roman Diana Manuela

Locul 2 cu 358 de comentarii, Dana

Locul 1 cu 442 de comentarii, Sayuki

Deci castigatoarea premiului este Sayuki, pe care o rog sa-mi trimita pe mail adresa si numele pentru a-i putea expedia premiul.

Tin sa le multumesc tuturor celor ce au lasat comentarii pe acest blog si sper ca si pe viitor sa-l viziteze cu acelasi interes.

Multumesc de asemenea sponsorului, editura Allfa care a facut posibila organizarea acestui concurs.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Castigatori concurs de fidelitate

  1. Dana zice:

    Felicitari Sayuki!!!!

    • ladyandreea zice:

      „Batalia” s-a dat intre voi trei, imi pare rau ca nu va pot oferi la toate cate un premiu…

      • Roman Diana Manuela zice:

        Felicitari Sayuki! eu am ajuns sa am atatea comentarii deoarece pana acum priveam din umbra fara sa am curajul sa ma exprim 🙂 (din fire nu sunt eu prea vorbareata). Si da, I love your blog cum spune imaginea 😉

      • ladyandreea zice:

        Multumesc Diana, sper ca si pe viitor sa-ti exprimi in scris parerile.

      • Sayuki zice:

        Si mie mi se intampla la fel, doar ma uitam, fara sa stie nimeni ca treceam si eu pe acolo, nici eu nu sunt prea vorbareata…si uneori asta se dovedeste a fi un mare defect..uf..

        Si da, si eu sunt de acord cu imaginea :). Acum ca m-am obisnuit cu comentatul voi continua asa, fie ca va fi sau nu un concurs de fidelitate 🙂

      • Dana zice:

        Vor mai fii si alte concursuri!!

      • ladyandreea zice:

        Dana, am un concurs in desfasurare, in ceea ce priveste alte concursuri de acest gen momentan nu m-am hotarat. Dar dupa ce se va incheia cel cu Jane Austen vor urma si altele cu alte reguli. Sper sa le gasesti suficient de atractive incat sa participi.

      • Dana zice:

        la cel cu Jane Austen , am participat deja!….
        Iar in viitor cine stie! Poate atunci imi voi gasi si eu si Diana norocul!!

      • ladyandreea zice:

        Mai mult ca sigur, avand in vedere ca sunteti cititoarele mele fidele aveti sanse mari…

  2. RRoxana zice:

    Hihi, eu cred ca sunt pe locul 4… sau chiar pe 5. Cine stie. Oricum numarul 442 ma sperie… Felicitari Sayuki!

    • ladyandreea zice:

      219 comentarii mi-ai lasat, deci esti in top.

      • RRoxana zice:

        Tot am dat ceva, ceva 😀 Na, jumatate decat Sayuki… Vad ca ai terminat deja Ritualul! Ce parere ai? 😀

      • ladyandreea zice:

        Mi-a placut mai mult decat Jurnalele Vampirilor – prima serie. Sunt scrise in acelasi stil, insa faptele (cel putin in volumul 1) sunt mult mai credibile.

      • RRoxana zice:

        Mi-ar placea si eu sa mi-o cumpar…Dar urmatoarele cumparaturi de carti vor fi tocmai de ziua mea.. Si acolo va fi seria Academia Vampirilor.. Ma intreb oare cum sa fac eu rost de niste bani… 😕

    • ladyandreea zice:

      Cred ca tot parintii sunt principalii finantatori…

      • RRoxana zice:

        Din pacate.. Ce mi-ar placea sa castig la loto! desi nu ma inscriu niciodata. Cred ca mi-as lua un munte de carti, si vreo 50% parintilor mei( presupun ca ei mi-ar da banii pentru bilet). Pot sa visez si eu un pic, nu? 😀 Cred ca am deviat putin de la subiect :))

  3. Oanna zice:

    Felicitari Sayuki! 🙂

  4. Sayuki zice:

    Yay! Mersi mult 🙂
    Tocmai ti-am trimis mail-ul. Dar ti-am trimis numele mamei mele, ca ea se ocupa cu toate coletele mele, ca eu am ore la liceu dupa-amiaza si pana ajung acasa inchide la posta…

    Si o Doamne, si pe mine ma sperie numarul 442 O.O

  5. deea zice:

    Felicitari!!!!!

Lasă un răspuns

