A 16-a Luna de Kami Garcia & Margaret Stohl


 Editura: Rao
Nr. de pagini: 320
Aparitie:1.06.2011
Pret: 43 lei
COMANDA
 
La achizitionarea volumului A 16-a Luna beneficiezi de:

  reducere 35% la achizitionarea unui al doilea titlu din cartile incluse in promotie

„Nu existau surprize în Gatlin County. Eram practic în mijlocul ţării
nicăieri. Cel puţin aşa credeam. Ce tare mă înşelam! Exista un blestem.
Exista o fată. Şi, în final, va exista şi un mormânt.”
Dragoste încă din prima clipă… Încă înainte să o fi zărit pentru prima
dată, ea i-a bântuit visele: Lena, fata cea nouă de la şcoala lui Ethan.
Lena, fata cu părul negru şi ochi verzi, Lena, cea care locuieşte în
Ravenwood, vechea plantaţie pe care toţi cei din Gatlin o ocolesc, toţi
cu excepţia lui Ethan. Lena, de care Ethan se va îndrăgosti fără
scăpare.
Dar Lena este urmărită de un blestem, pe care ea încearcă să îl ascundă
cu orice chip. Ea este o Caster, provine dintr-o familie de vrăjitoare
şi la a şaisprezecea aniversare, ea va fi chemată. Atunci se va decide
dacă ea va fi o vrăjitoare a luminii sau o vrăjitoare a întunericului…
Ethan ştie că nu are de ales, lui îi este scris să o iubească pe Lena pe
vecie. Dar va putea ea să-i rămână alături indiferent cărei părţi îi va
aparţine?
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la A 16-a Luna de Kami Garcia & Margaret Stohl

  1. Dana zice:

    In descriere pare interesanta!
    Si pare destul de buna reducerea aia ….
    Dar as avea o intrebare …Cate carti sunt in serie?

  2. RRoxana zice:

    Eu ador coperta…

    • ladyandreea zice:

      Si mie imi place coperta, are ceva „fresh” in ea, ceva ce ma duce cu gandul la roua ce se asterne diminata pe firele de iarba…

      • Sayuki zice:

        Si pe mine tot la roua ma duce cu gandul, si imi place foarte mult, chiar mai mult decat cea originala. In schimb, sunt dezamagita de titlu, care nu are nimic special… Dar cu siguranta imi voi cumpara cartea, chiar imi doream sa o citesc, pana sa aflu ca va aparea si la noi.

        P.S.: Ador noua infatisare a blogului, mai ales imaginea de sus <333

  3. ladyandreea zice:

    Asa se numeste cartea si in Franta si coperta arata tot asa…
    Multumesc, ma bucur ca iti place.

  4. miku` zice:

    Pentru mine coperta este un indiciu clar daca imi va placea cartea sau nu. Dar coperta aceasta este clar superioara a ceea ce mi-a placut pana acum.
    Imediat ce strang ceva bani fac comanda:X.
    miku`

  5. Andreea zice:

    Am citit aceasta carte ,si tot ce va spune e ca este superba:).Astept cu nerabdare al doilea volum.

  6. InaSandu zice:

    eu abia ieri m-am apuc de citit, este captivanta
    eu am toate 3 volumele in engleza in format pdf. Cine doreste poate sa ma contacteze.
    spor la citit!!

  7. InaSandu zice:

    rectificare. Am primele 2 volume in format electronic, volumul 3 va fi lansat in SUA pe 18 octombrie anul acesta

  8. Bby zice:

    As vrea sa stiu pe ce data apare cea de’a doua carte la noi.

  9. Bby zice:

    De ce asa mult :(? La ei apare a treia carte in 2 luni. Si cartile din seria twilight au aparut la cateva luni diferenta la noi.

  10. Criiss zice:

    Am citit si eu carte si pot spune ca e Geniala!!!
    am doar o intrebare:cand apare cel de-al doilea volum???
    De ja nu mai am rabdare!!

  11. Marialy zice:

    Cartea este superba
    este cartea mea preferata
    am citit-o in vara
    la varsta mea de 13 ani este singura carte care am citit-o si m-a impresionat extraordinar de mult, te tine in suspans fiecare cuvant si fiecare silaba care se regaseste in carte

Lasă un răspuns

