Oksa Pollock la editura Allfa


Editura Allfa te invita in EDEFIA, tinutul de vis cu creaturi fantastice!

Descopera taramul magic citind Oksa Pollock, apoi inscrie-te la Concurs!

Castigatorul va pleca intr-o excursie internationala in Franta.

Aici poti citi un fargment din carte – fragmente-oksa

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Oksa Pollock la editura Allfa

  1. Madda Ilade zice:

    Imi place noul banner!:D

  2. RRoxana zice:

    Si mie imi place la nebunie!

  3. deea zice:

    Mi se pare foarte interesanta seria:D

  4. George zice:

    Cartea asta este o copie , un remake intre TARA DUNCAN si HARRY POTTER :: cicatricea lui Harry spiridusii precum Dobby , Bunica lui Tara si taramul magic din Alta Lume . Cei care au citit Harry Potter sau Tara Duncan o sa-mi dea dreptate . O PROSTIE

  5. Alexandra zice:

    am citit doar Tara Duncan (cele 6 vol) si urmeaza sa citesc si oksa pollock. abia astept sa iti dau dreptate, caci am mai auzit spunandu-se ca exista o oarecare asemanare intre cele doua.

  6. Simona zice:

    Volumul doi din Oksa Pollock cand va aparea in librarii?

  7. gina zamonita zice:

    Am inteles ca vor aparea 6 vol.Am citit numai primul vol. Pe celelalte nu le-am gasit.Stie cineva cand vor aparea si celelalte vol?MERCI MULT!

  8. maria zice:

    Este cea mai tare carte pe care am citit-o! Plina de aventura si suspans! O sa citesc ABSOLOUTtoate voloumele!!!!!

Lasă un răspuns

