La colet


Saptamana acesta nu am prea multe  sa va arat, de fapt sunt numai doua, iata si despre ce carti este vorba:

De la editura Rao mi-am cumparat Fior de Maggie Stievater

Iar de la editura All am primit spre recenzare volumul 1 din seria Oksa Pollock: Taramul invizibil de Anne Plichota si Cendrine Wolf.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la La colet

  1. Simona zice:

    Ce bine arata cartea Oksa Pollock, in imagine arata cam ciudat dar in realitatea a mai luminoasa, sper ca dupa ce citesti sa imi spui cum e, sunt curioasa de aceasta carte:) Si Fior arata bine, ma bucur ca au pastrat coperta originala.

  2. Dana zice:

    Super coperta la Fior!!
    Absolut fantastica!
    Abia astept sa ne spui parerile tale despre cele doua!!

  3. RRoxana zice:

    Acum pe coperta de Oksa Pollock, fata arata a fata, numai seamana cu un baietel 😀

  4. miku` zice:

    Arata super cartea Oksa Pollok. O sa mi-o cumpar imediat ce apare.
    Cred ca demult nu m-a mai atras o carte in felul acesta!
    miku`

    • ladyandreea zice:

      Cartea a avut lansarea la noi pe 1 iunie, deja este disponibila pe site-ul editurii, insa daca vrei sa o cumperi direct din librarie probabil ca mai trebuie sa astepti putin.
      Si ma bucur ca ma „vizitezi” Miku

      • miku` zice:

        Da, la librarie ma refeream. Ador sa stau intr-o librarie si sa ma las atrasa de cartea care ma vrea.
        Sunt asa incantata ca sunt oameni carora chiar le pasa!
        miku`

      • ladyandreea zice:

        Si mie imi plac librariile, insa nu prea mai sunt ceea ce erau… angajatii nu prea au habar de cartile pe care le vand si totul a devenit mult prea comercial pentru gustul meu. Sincer sunt o nostalgica care a crescut intr-o librarie de cartier, deci ador mirosul de tus proaspat…

      • miku` zice:

        Da, ei sunt doar niste angajati care de cele mai multe ori trebuie sa caute mai mult ca mine ca sa isi dea seama unde e o carte.
        Cu toate astea, entuziasmul meu creste enorm intr-o librarie. Cea mai urata parte e cand prietenii fug de acolo si nu pot sta prea mult.
        Plus, orice carte citita mie mi se pare persoanala, deci trebuie sa fie in biblioteca mea. Sper ca peste cativa ani sa reusesc sa fac o biblioteca in toata regula.
        Trebuie.
        miku`

      • ladyandreea zice:

        Iti doresc sa-ti indeplinesti dorinta. Eu prefer sa ma duc intotdeauna singura pe la librarii asa ca-mi anunt familia ca voi disperea din peisaj pentru cateva ore, in ceea ce priveste colectia personala de carti si eu prefer sa am exemplarul citit. Daca ar fi sa plec undeva si sa fiu nevoita sa iau un sigur lucru cu mine, cu siguranta acela ar fi biblioteca mea.

      • miku` zice:

        Multumesc! (:
        Daca as putea lua intotdeauna toate cartile cu mine cand sunt plecata ar fi superb!
        Dumneavoastra scrieti?
        Sunt sigura ca aveti cunostinte enorme in materie de carte si sunt sigura ca o carte ar fi bine-venita oricand in lumea noastra.
        miku`

      • ladyandreea zice:

        Cochetez cu scrisul de ceva vreme insa nu am concretizat nimic pana in prezent. Sper totusi sa reusesc sa scriu ceva pana la urma.
        In privinta cunostintelor nu sunt nici pe departe enorme, am citit un oarecare numar de carti, dar nu cate mi-as fi dorit.

      • miku` zice:

        Cat traim invatam. In cazul de fata, citim. Deci niciodata nu-i prea tarziu.
        In orice caz, sunteti o cititoare dedicata.
        Astept ca pe viitor sa aveti o sectiune speciala pentru creatiile personale.
        miku`

  5. deea zice:

    Mi se pare foate interesanta.Am trecut-o deja pe lista de cumparaturi:P

  6. Nicole94 zice:

    Hmm, abia astept sa ne zici ce crezi despre „Fior”.Am auzit o multime de lucruri bune despre carte. 🙂

  7. tudor zice:

    cartea asta e o amestecatura intre tara duncan si Harry Potter. Chestie dovedita de cicatrice, bunica ei, faptul ca isi descopera puterile intr-o zi, provine din alta lume. Autorul e un hot. Profita de succesul cartilor Harry Potter si Tara Duncan. NU v-a avea acelasi succes chiar daca e mult mai bine promovata. O serie buna se ovserva dupa primul volum nu dinainte sa apara. Lumea o sa observe asemanarile prea suspecte dintre Oksa Tara si Harry.

Lasă un răspuns

