La colet


Saptamana aceasta am primit de la editura Nemira „Centurionul” de Simon Scarrow, cartea am castigat-o la un concurs organizat pe blogul editurii.

De pe Libris mi-am cumparat „Zidul de foc” de Blanca Borbely.

 

Iar de pe blogul Elenei Costea mi-am achizitionat cartea „Atarctie” de Elena Costea, in plus am primit si un autograf din partea autoarei.

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la La colet

  1. Roman Diana Manuela zice:

    Titluri super interesante ca de obicei! „Centurionul” ma tenteaza si pe mine.

  2. mmada zice:

    ai facut din nou plinul:>:>

    sunt curioasa cum e cartea atractie:X

  3. deea zice:

    Imi face cu ochiul „Atractie”:>Spor la citit!

  4. ladyandreea zice:

    O sa va spun imediat ce o citesc.

  5. vps zice:

    am si eu Centurionul…
    Atractie mi-am comandat-o dupa ce am vazut-o aici!;)

  6. RRoxana zice:

    Lectura placuta si abia astept parerea ta despre Atractie ;)!

  7. Andu` zice:

    Tot de la Nemira am câştigat şi eu Talismanul de Stephen King, la categoria cea mai horror viziune. Nu mă aşteptam să dau de blog-ul fruntaşei dintre câştigători.
    Am citit că îţi plac cărţile cu vampiri, deci, implică şi horror-ul. Te invit să citeşti un text scris de mine. Dacă reuşeşti să termini acele cinci pagini, te felicit cu dragă inima!
    http://dellirious.wordpress.com/poveste/

    p.s. Te previn, nu mânca nimic înainte să te apuci, s-ar putea să revezi din nou ce ai mâncat sau poate că nu, unele persoane s-au excitat când l-au citit. 🙂

    • ladyandreea zice:

      Felicitari pentru cartea castigata, sa o citesti cu placere. Din pacate nu sunt fana genului Horror.Citesc cu placere carti fantasy, urban fantasy, paranormal romance si alte genuri, dar nu si horror. Deci iti multumesc pentru invitatie, dar nu ma pasioneaza genul.

Lasă un răspuns

