Ritualul de L.J. Smith recenzie


Titlu original : The Initiation – The Secret Circle 1

Autor: L.J.Smith

Traducerea: Adrian Deliu

Detalii produs:20×13,5 cm; coperta cartonata;nr. de pag.284

ISBN: 978-973-128-355-5

Editura: CorinTeens

Anul  aparitiei: 2011

Gen: Lit. Pt. adolescenti; urban fantasy

Sursa: carte cumparata

Sinopsis:

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.

 

Recenzie:

Trebuie sa recunosc ca am fost putin reticenta cand am pus mana pe aceasta carte. Citisem de L.J.Smith „Jurnalele Vampirilor” atat primul ciclu de carti, cat si primul volum din cea de-a doua serie si  nu m-a impresionat prea mult, in plus ultima carte citita chiar mi-a displacut. Deci cand am inceput sa citesc „Ritualul” nu aveam asteptari prea mari, insa spre surpriza mea seria chiar m-a prins.

De aceasta data nu avem de a face cu vampiri, ci cu vrajitoare.Cassie este o adolescenta normala, putin timida chiar ce este nevoita sa se  mute din California in micuta localitate New Salem impreuna cu mama ei in casa bunicii din partea mamei. Aici incepe sa-si descopere noile talente,prieteni si rivali dar si primul  fior  ai iubirii. Insa lucrurile nu sunt intotdeauna simple iar pentru  Cassie viata in New Salem reprezinta o provocare.

Prea multe nu sunt de spus despre aceasta carte, povestea este destul de simpluta, nu abunda de actiune si nici nu are o intriga foarte elaborata. Insa avand in vedere ca este o carte scrisa in urma cu aproape zece ani, este destul de interesanta – inca. Idea de baza, insa este foarte originala si pentru asta ii acord o bila alba.

In fine, „Ritualul” este o lectura placuta, usoara ce te tine in suspans de la primele pagini, de aceea eu o recomand cu caldura tuturor celor ce iubesc genul acesta decarti si vor sa se delecteze si cu alte elemente fantastice mai putin abordate pana in prezent la noi.

Punctaj:

4 / 5

 

Despre autor:

LISA JANE SMITH este o scriitoare americana care traieste intr-un orasel din nordul Californiei. Este autoarea a peste douazeci si cinci de carti, printre care trei trilogii (The Secret Circle, The Forbidden Game, Dark Visions), trei serii (The Vampire Diaries, Night World si The Night of the Solstice) si numeroase povestiri.

Romanele ei combina mai multe genuri, horror, science-fiction, fantasy si romance, si sunt populate de personaje de o frumusete neobisnuita — fie ca sunt oameni sau fiinte supranaturale —, majoritatea foarte tinere (sau care par foarte tinere). Conflictul este de obicei intre bine si rau, intre lumina si intuneric, gravitand in jurul unui personaj central ambiguu, care, incercand sa seduca eroina principala pentru a o atrage in lumea lui intunecata, sfarseste prin a renaste el insusi in lumina.

Seria Jurnalele Vampirilor a fost adaptata de curand pentru tele viziune, serialul produs de CW avand premiera la 10 septembrie 2009.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ritualul de L.J. Smith recenzie

  1. Sayuki zice:

    Eu tot nu am reusit sa ma conving daca sa imi cumpar sau nu cartea… Dar deocamdata am multa alte prioritati pe lista.

  2. Roman Diana Manuela zice:

    Desi nu am ajuns sa o citesc, am aceeasi senzatie ca si tine, ca se poate si fara. Adica nu e genul de carte care sa ma faca sa vreau sa o trec pe vreo lista de prioritati. Daca se nimereste sa imi pice in mana (sau sa fie la o super oferta 🙂 ) o citesc cu placere….

  3. RRoxana zice:

    Hei, pana la urma ce concurent ai fost la concursul Cecelena? 😀

    • ladyandreea zice:

      Nici unul pentru ca am ratat inscrierea

      • Sayuki zice:

        Pacat, chiar eram curioasa ce vei scrie. Dar am presupus ca nu te-ai mai inscris, ca nici unul dintre cele 6 povesti nu imi parea a fi scrisa de tine…

      • RRoxana zice:

        Chiar eram curioasa de ce vei scrie. In fine, ti-am citit fan fic-ul si chiar mi-a placut. La inceput ma intrebam ce poveste ai ales, dar dupa mi-am dat seama. A fost cam scurta, asa ca am citit-o repede. Mi s-a parut grozava si mi-ar placea la nebunie sa iti citesc intr-o zi cartea..

      • ladyandreea zice:

        Pai cand o sa finalizez povestea o sa o pun pe blog pentru cei ce vor sa o citeasca si nu stiu daca mai am inspiratie poate mai scriu ceva

  4. Only books zice:

    Interesanta recenzie:D
    Mi se pare o carte draguta.

Lasă un răspuns

