La colet


Vinerea trecuta nu am avut nimic nou sa va arata, insa in saptamana aceasta am strans cateva carti.

Pe data de 21 iunie mi-am cumparat si eu revista Bravo cu volumul 2 din seria Jurnalele lui Stefan – Sete de sange. Sper ca si voi cei care iubiti serialul sau seria de carti ati luat acest volum.

De la editura Lider mi-am cumparat „Iubire Magica” de Mary Balogh. Editura Lider are si o promotie destul de atractiva pentru iubitorii de carte – pana pe 15 august o serie de titluri pot fi cumparate la pretul de 12 lei, iar cartile care nu sunt la promotie beneficiaza de o reducere de 20%. In plus transportul este suportat de editura.

Iar de la editura Miron mi-am luat „Amnezie'” de Judith Mc Naught.

Iar marea surpriza a  acestei saptamani a fost cartea pe care am castigat-o pe blogul ” Books With Bite” – „Starcrossed” de Josephine Angelini.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La colet

  1. RRoxana zice:

    Uau, felicitari pentru Starcrossed! Arata super (desi nu imi pot imagina de unde vin acele „curcubeie”)! Abia astept parerea ta. Lectura placuta!

    • ladyandreea zice:

      Multumesc, nici mie nu-mi venea sa cred cand mi-a spus ca am castigat cartea si am fost si mai fericita cand m-am vazut cu ea in mana. Este prima data cand castig ceva la un concurs international.

Lasă un răspuns

