Viitoare aparitii in lumea urban fantasy


In ultima vreme am citit o multime de stiri cu privire la ce carti vor mai fi traduse si la noi. Iata mai jos despe ce este vorba:

La Leda

 

La Litera

 

La Rao

 

Si deja mult asteptatele:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Viitoare aparitii in lumea urban fantasy

  1. Nya~ zice:

    Abia astept!

    PS:Ai uitat de volumul al treilea din Femei Din Lumea De Dincolo la Tritonic! 😀

  2. ioanaraluk95 zice:

    se va publica divergent si la noi :O:O:O
    nu pot sa cred :X:X:X::X
    si apare si blue moon? :O
    o sa fie un an pe cinste 😉
    multumim LEDA,RAO,LITERA :*

  3. mada zice:

    Divergent apare la Leda?Eu nu stiam.Inca nu a anuntat adminul pe blog.Poate e una dintre surprize,desi eu banuiesc o alta serie:)

    • ladyandreea zice:

      Informatia am preluat-o de pe contul de facebook al lui Sauki, spune ca cel mai probabil va aparea la Leda. Nu ii cunosc sursele insa trebuie sa aiba un motiv intemeiat pentru a afirma asta. Tu la ce alta serie te asteptai?

  4. Nicole zice:

    Dintre toate aceste serii, „Hex Hall” ma atrage cel mai mult, dar bineinteles ca si celelalte sunt niste surprize mai mult decat placute. 🙂
    Si apropo, Andreea, La multi ani! 🙂

  5. daniel zice:

    Cred ca ar trebui facuta mentiunea ca vorbesti despre seriile/cartile noi care vor aparea in toamna, nu? Ma rog, cu exceptia ultimelor doua de la RAO, care sunt de fapt continuari de serii. Dar despre continuarile de serii de la Leda nu stii nimic?

    • ladyandreea zice:

      M-am referit la viitoare aparitii ce tin de universul urban fantasy fara sa specific o data anume. Cel mai probabil vor fi pe piata pana la sfarsitul anului acesta. Asa cum am precizat nu am surse sigure sunt doar stiri culese de pe net, astfel incat data concreta a aparitiei imi este necunoscuta. In ceea ce priveste continuarile seriilor aparute la editura Leda, nu am mai multe cunostinte decat cele furnizate de blogul editurii.

  6. vps zice:

    foarte faine:X…va fi o toamna plina de carti!

Lasă un răspuns

