Seriale de televiziune cu vampiri – ieri si azi


Pentru ca in ultima vreme mi-am ocupat timpul cu serialele despre vampiri, m-am gandit sa scriu si un mic post legat de acest subiect.

Vampirii au fost de mult timp in atentia creatorilor de filme si de seriale de televiziune, eu voi enumera numai cateva dintre ele:

In perioada 1997-2003 „Buffy the vampire Slayer”, vreme de 7 sezoane a incantat iubitorii de povesti cu vampiri.

Apoi pentru cei care nu puteau sa conceapa ca Angel a disparut din peisaj s-a creat un nou serial ce il avea pe el in rolul principal, asa ca in intervalul 1999 – 2004 (5 sezoane), fanele lui David Boreanaz (Boones) l-au putut urmari in rolul lui Angel vampirul cu suflet, etern  indragostit de ucigasa de vampiri.

Vreme de 2 sezoane, in intervalul 2006 – 2008, serialul „Blood Ties” , serial ce are la baza seria „Cartile sangelui” de Tanya Huff – din care si la noi a aparut primul volum la editura Leda – ne-a incantat cu povestea detectivei Vicky Nelson si a vampirului Henri Fitzroy.

In perioada 2007 – 2008  producatorii de seriale ne-au oferit „Moonlight Detective”, din pacate nu a avut prea mare succes si astfel serialul a fost stopat dupa primul sezon.

In 2008 a fost lansat „True blood”, serial ce are la baza cartile lui Charlaine Harris, serie de carti ce a fost publicata si la noi sub denumirea „Vampirii sudului” la editura Leda. Pana in prezent serialul are 4 sezoane si se bucura de un mare succes.

In anul 2009 o alta serie de carti ce vreme de zece ani a ramas in umbra a starnit interesul producatorilor de seriale si astfel a aparut „The Vampire Diaries” serial ce a starnit o adevarata isterie in randul tinerilor si nu numai. Datorita succesului acestuia, autoarea a contiunat seria de carti cu noi aventuri ce-i au in centrul ei pe indragitii Stefan, Elena si Damon.

Serialul se afla la al treilea sezon si cel mai probabil vor urma si altele. Cartile ce stau la baza serialului au fost publicate si la noi sub denumirea ”Jurnalele vampirilor”, fireste tot la editura Leda, iar mai nou au aparut si „Jurnalele lui Stefan” .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Seriale de televiziune cu vampiri – ieri si azi

  1. adriyann zice:

    Eram prea mic când s-au difuzat Buffy și Angel. Pe atunci nu ma uitam la seriale. Daca le-ar difuza acum, sigur nu as pierde nici un episod.
    Dintre celelalte ma uit la „True Blood” și „The Vampire Diaries”.

  2. RRoxana zice:

    Vara asta mi-am propus sa vad ceva seriale. Poate din seara asta ma apuc 😀

  3. Daniela zice:

    LA MULTI ANI!!! :*:*:* (sper ca nu s-a facut 12:01)

  4. Nicole zice:

    Eu am o prietena foarte buna care a vizionat „Buffy the vampire Slayer” si n-a rezistat pana nu mi-a dezvaluit fiecare amanunt al serialului.Cu toate acestea, inca sunt curioasa si inca planuiesc sa il urmaresc.
    Din „True Blood” am vazut aproape toata seria 1.Este un serial destul de atragator, doar ca prefer mai mult „The Vampire Diaries”, caci parca are mai mult „teenage love” si mister. 🙂

  5. miku` zice:

    La multi ani, Andreea!

    miku`

  6. adriyann zice:

    La mulți ani, Andreea!

  7. Sayuki zice:

    Hmm, eu nu am vazut decat vreo 19 episoade din Vampire Diaries, pe care pana la urma l-am abandonat ca nu mi-a placut.
    In schimb, urmaresc Pretty Little Liars, desi nu e cu vampiri, si as vrea sa ma uit la True Blood 🙂

  8. Bună!
    Mă alătur şi eu celor pasionate de filme cu vampiri. Mărturisesc că am urmărit majoritatea serialelor, exceptie făcând „Blood Ties” şi „Moonlight Detective”.
    Pe viitor doresc să vizionez „Being Human US”.

  9. camelia zice:

    I LOVE The Vampire Diaries!!!!!!!!!!!! Vi-l recomand

  10. Tina C zice:

    Am vazut toate sezoanele de la True Blood, care e superrr. Dupa care am vazut Moonlight Detective a fost destul de ok. Dupa care am mai vazut Blood Ties care, daca nua veti ce face si numai gasiti seriale cu vampirii, puteti s al vizionati:)) 9 asa am facut eu).
    De asemenea am urmarit fiecare episod din Jurnalele Vampirilor, plus cartile citite, si chiar adaca cartile au o alta catiune, merita citite.
    Si ca si Saga,nu pot sa nu urmaresc Twilight, acre a fost vazut si revazut, plus cartile citite si recitite… e cel mai,cel mai:))
    Asadar aveti de unde alege….

Lasă un răspuns

