La colet


Saptamana aceasta a fost foarte bogata in colete, ceea ce inseamna ca in viitoarele saptamani cel mai probabil voi avea foarte putine carti (deloc) sa va arat.

In fine hai sa va spun ce mi-am mai cumparat/primit in ultima saptamana.

Pentru ca nu m-am putut abtine am profitat din plin de reducerile de 35% si 50% de pe Elefant si mi-am luat A 16-a luna de Kami Garcia &M.Stohl, Obsesie de M.Marr, Crescendo de B. Fitzpatrick, Focul de P.C Cast &K.Cast, Carcera de C.Fisher si Apa pentru elefanti de S.Gruen.

De la libraria Libris am primit spre recenzie Aqamarine de A. Hoffman si Rosu de rubin de K.Gier.

De la anticariatul Carte de citit  mi-am luat: Elinor si Marianne, Emma, Persuasiune de Jane Austen si Nord si Sud de Elizabeth Gaskell.

Iar de la „Coltul colectionarului” mi-am luat: Turnurile din Barchester si Doctorul Thorne de A. Trollope, Doua vieti de A.Bennett, Mary Barton de E.Gaskell, Intoarcerea bastinasului de T.Hardy, Steaua magilor de F.L.Barcay si Rebecca de D. du Maurier.

O mare parte din cartile luate din anticariate le-am citit acum ceva vreme, insa nu aveam un exemplar al meu pe care sa-l pot reciti oricand doresc.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la La colet

  1. Alex zice:

    Multe carti frumoase! Spor la citit!

  2. mmada zice:

    Credeam ca eu am primit multe carti:))….dar clar ca tu ma intreci. Cred ca ai primit/ cumparat dublu decat mine;)))

    Ce sa mai zicem,…spor la citit

    • ladyandreea zice:

      Multumesc Mada. Cele din anticariate aveau preturi mici, marea majoritate in jurul a 10 lei, deci le-am considerat o afacere buna. Iar promotia de pe Elefant chiar ca mi-ar fi parut rau sa o ratez…

  3. Sayuki zice:

    A 16-a Luna vreau sa mi-o iau si eu. Maine merg pe la Kilipirim si sper sa o iau de acolo :).
    Rebecca o are mama in biblioteca. Mi-a zis sa o citesc, ca e frumoasa, dar inca se afla pe lista de asteptare. Tu ai citit-o?

    Spor la lectura! 🙂

    • ladyandreea zice:

      Si eu vreau sa merg la Kilipirim, dar momentan nu mai dispun de suficiente finante. Oricum pana pe 8 august voi face o vizita targului.
      Rebecca am citit-o si mi-a placut mult insa cred ca au trecut vreo zece ani de atunci si nu imi mai amintesc decat cateva lucruri.

      • Sayuki zice:

        Eu am strans bani special ca sa am ce cheltui la targ :)). Dar sigur mai fac o vizita pana se termina, ca si Kilipirim si Gaudeamus s-au nimerit cum nu se poate mai bine, ziua mea fiind la inceput de august, voi avea bani de carti 😀

  4. ladyandreea zice:

    O sa ajung si eu dar undeva in jur de 15 iulie sa-mi spui si mie ce oferte sunt. Eu mai trebuie sa-mi iau Banchetul nebunilor si Ratacire. In plus vreau sa iau si niste carti pentru copil, poate gasesc ceva frumos si la pret bun.

    • Sayuki zice:

      Oh, eu am o lista intreaga. Am scris-o de o saptamana, sa fiu sigura ca nu uit nimic : )). Dar desigur ca din pacate nu pot sa le iau pe toate o data…
      Iti spun maine, dupa ce ma intorc, cam ce-am vazut pe acolo 🙂

      • ladyandreea zice:

        Ok, multumesc frumos. Am intrebat la Litera pe facebook ce oferta au si mi-au spus ca au reducere de 10% la toate titlurile. In rest nu stiu nimic.

      • Sayuki zice:

        Am fost, nu gasesti cine stie ce oferte. Multe dintre carti le gasesti mai ieftin pe net. Ce am vazut la Nemira ca aveau multe carti la 10 lei, desi tot de la ei am vrut sa imi iau Revolta si am renuntat ca era 30 de lei… Dar tot la ei au multe carti pentru copii frumoase, colorate si cartonate tot la 10 lei :). Si mai erau multe carti pentru copii, daca zici ca te intereseaza, dar nu m-am uitat sa vad cam ce preturi sunt.
        In final mi-am luat doar 3 carti, dar tot cred ca voi mai face o vizita pana se termina.

      • ladyandreea zice:

        Multumesc frumos pentru informatii. Pana la urma am ajuns si eu azi acolo pe la 16-16.30 cu copilul. Pentru mine am vazut ca preturile sunt mai bune pe net decat oferta lor, la carti pentru copii ce-i drept oferta era mai variata, copilul meu insa a vrut o singura carte pe care dupa ce i-am luat-o nu a mai vrut nimic. Nu am putut sa vad mai nimic cu copilul dupa mine, dar oricum nu mi se pare mare lucru „kilipirul” asta.

  5. adriyann zice:

    Ce de cărți minunate!
    Lectura plăcută.

  6. ladyandreea zice:

    Multumesc, deja am trecut „la atac”.

  7. RRoxana zice:

    Uau, ce de carti! Lectura placuta! Apropo…ai vazut serialul „Lost in Austen”? 😀

  8. o multime de carti fascinante.ma bucur pentru tine si-ti urez spor la lectura.

Lasă un răspuns

