Rosu de Rubin de Kerstin Gier recenzie

ISBN: 978-606-600-232-5

Editura: Litera

Anul  aparitiei: 2011

Gen: Lit. Pt. adolescenti; urban fantasy

Sursa: carte primita cadou din partea librariei virtuale Libris

Sinopsis:

O călătorie în timp este anunţată de obicei cu câteva minute, ore sau chiar zile înainte, prin senzaţii de ameţeală ce afectează capul, stomacul şi/sau picioarele. Primul salt în timp – numit şi saltul de iniţiere – are loc între al șaisprezecelea şi al șaptesprezecelea an de viaţă al purtătorilor genei. (Extras din Cronicile gardienilor, vol. II, Reguli general valabile)

Uneori poate fi o adevărată povară să trăiești într-o familie cu atât de multe secrete. Cel puțin așa gândește Gwendolyn, o adolescentă de șaisprezece ani, până în ziua în care se trezește brusc în Londra secolului trecut. Atunci își dă seama că s-ar putea ca ea însăși să fie cel mai mare secret al familiei sale, căci a moștenit capacitatea de a călători în timp. Ceea ce nu realizează ea este faptul că n-ar trebui să-ți permiți să te îndrăgostești când te afli prins între două epoci… căci asta poate complica lucrurile și mai tare. Mai ales că nici în trecut lucrurile nu mai sunt cum erau odată…

Dragoste eternă este o trilogie palpitantă, amuzantă și plină de romantism. Urmăriți aventurile tinerei Gwendolyn în volumul al doilea, Albastru de safir.

Recenzie:

Aceasta este cea de-a doua carte pe care am primit-o din partea librariei virtuale Libris si tin sa le mulumesc pentru generozitatea lor.

„Rosu de rubin” este volumul intai din trilogia „Culorile dragostei” scrisa de autoarea germana  Kerstin Gier. Trebuie sa va spun ca nu am stiut exact la ce sa ma astept, citisem sinopsisul si cateva prezentari care mi-au atras atentia, insa nimic mai mult. Nu mare mi-a fost surpriza sa descopar o carte minunata, plina de suspans, dragoste, aventura, mistere si scene hazlii. O carte ca un buchet asortat de flori, o intreaga gama de stari ce te fac sa stai cu sufletul la gura pana la final  si sa-ti rozi unghiile asteptand continuarea.

Dupa ce am citit o multime de povesti despre vampiri, ingeri, varcolaci, vrajitoare si alte creaturi mai mult sau mai putin supranaturale, iata ca de data aceasta am cunoscut si calatori in timp. Oameni obisnuiti insa inzestrati genetic cu o gena ce le permite sa calatoreasca in timp. Ai putea spune ca este nemaipomenit, insa nu si atunci cand nu poti controla acest proces, iar daca la toate astea mai adaugi si o poveste de iubire, cateva secrete de familie si interesele unei societati secrete, ai cu siguranta parte de o poveste senzationala.

In fine nu pot sa va spun decat ca aceasta carte este una dintre  cele mai bune carti citite in ultima perioada, deci nu ezitati sa o luati, cu siguranta nu veti regreta.

Punctaj:

5 / 5

Despre autor:

Nascuta in anul 1966, Kertin Gier a oscilat in alegerea unei cariere, avand studii neterminate de germanistica, muzicologie si anglistica. S-a orientat apoi catre pedagogie si psihologia comunicarii, iar dupa absolvire a avut o serie de slujbe temporare. in anul 1995 s-a asezat la masa de scris, debutand un an mai tarziu. Primul ei roman, Barbati si alte catastrofe, a fost ecranizat, cu actrita Heike Makatsch in rolul principal. Cartea sa din anul 2005, Ein unmoralisches Sonderangebot, a fost distinsa cu premiul DeLiA pentru cel mai bun roman de dragoste in limba germana, asigurandu-i autoarei, din anul 2007, prezenta in juriul editiilor urmatoare. A publicat peste 30 de romane, multe dintre ele declarate Cartea anului in Germania.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Rosu de Rubin de Kerstin Gier recenzie

1. Darkflayer zice:

Mi se pare o carte super interesanta.si eu sunt de aceeasi parere ca si tine.prea mult sf strica. :))
    iti recomand cartile scrise de nicholas sparks.
    cred ca o sa imi cumpar si eu cartea asta

2. RRoxana zice:

Ma faci sa mi-o doresc mult mai tare decat la inceput. Sper sa fac si eu rost. 😀 Eu am mai citit cu si despre calatorii in timp Sotia calatorului in timp, care mi-a placut absolut la nebunie! Daca as avea si eu un scor si eu as da 5 din 5!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com