La colet


Saptamana aceasta si cea care a trecut am mai strans cateva carti, iata si despre ce titluri este vorba.

De la Leda mi-am luat Vampirii din Morganville vol. 5 Domnia haosului de R.Caine.

De la Myruna & Alessa am primit Vol. 1 si 2 din Razboiul reginelor de Oana Stoica Mujea.

Iar de la Adriyann am primit Casa doctorului Dee de P. Ackroyd .

Tin sa le multumesc din nou fetelor (Mirunei si Alexandrei) si lui Adrian pentru cartile primite.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La colet

  1. adriyann zice:

    Cu plăcere. Sper sa-ți placa.
    Eu am răsfoit-o puțin și pare foarte interesanta.

  2. Only books zice:

    Lectura placuta!:x
    Foarte tari titlurile<3

  3. Myruna zice:

    Lectura placuta si ne bucuram enorm ca ti-au ajuns cartile cu bine… am avut ceva probleme la unele colete si chiar ma bucur sa vad ca al tau a ajuns

  4. bianca2b zice:

    Ma uitam la ce citesti acum,si am vazut ca citesti 3 carti odata.Cum poti?

    • ladyandreea zice:

      uneori imi fac un plan, ceva de genul cate 4-5 capitole din fiecare carte sau alteori pur si simplu citesc mai mult intr-o zi din una si apoi din cealalta si tot asa, depinde de programul pe care il am, de starea de spirit etc.

  5. izabela zice:

    la editura leda spune ca au 20% reducere pentru comenzile online…….dar la pretul cartii pe site este deja afisata reducerea ?…mss:)

Lasă un răspuns

