La colet


Saptamana trecuta am primit cateva carti, dar cum am avut ceva probleme cu net-ul nu am ajuns sa fac postarea.

Iata si despre ce carti este vorba:

Volumul 3 din seria Jurnalele lui Stefan – Nesatul, aparut cu revista Bravo.

Volumul 3  din trilogia „Cercul secret” – Puterea de L.J.Smith, de la CorinTeens.

„Ratacire” de Lauren Kate, de la Litera.

Volumul 4 din seria „Vampirii din Morganville” – Banchetul Nebunilor de Rachel Caine, de la Leda.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la La colet

  1. Darkflayer zice:

    Abia astept sa imi cada in maini volumul 3 din jurnalele lui stefan.Cum este seria Damnare?Am inteles ca este super.

  2. RRoxana zice:

    Eu am terminat sambata Ratacire si mi s-a parut mult mai bun decat primul! Abia astept parerea ta! Nu stiu de ce, dar de obicei, recenziile tale imi deschide ochii si vad din mai multe privinte cartile. Ceea ce imi place 😀 Si eu mi-am precomandat Puterea. In realitate arata si mai bine! 8->

  3. Dana zice:

    Super! Ti-a venit Puterea! Sper ca vei face si o recenzie , ca imi place sa aud si parerea ta!
    Mi-am cumparat si eu Nesatul , doar ca imi trebuie niste timp sa ma apuc de ea! :d

Lasă un răspuns

