La colet


Saptamana aceasta am strans un numar decent de carti, mai precis am sa va arat doar trei carti.

Din nu stiu ce motive mi-am luat revista Bravo cu volumul intai din trilogia Fortele raului absolut – Invocarea de Kelley Armstrong, zic asta pentru ca eu deja am toate cele trei volume in format hardcover si le-am si citit. M-am gandit ca daca il cumpar si eu vom avea cu totii sansa ca aceasta colaborare dintre editura Leda si revista Bravo sa continue si sa ne aduca serii noi si frumoase la preturi foarte bune.

Iar din partea librariei virtuale Libris am primit spre recenzie „Fata si marea de Maureen Johnson si „Al treilea inger” de Alice Hoffman – ambele carti sunt editate de catre Rao.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La colet

  1. mmada zice:

    Superrr:X

    sa-mi spui cum a fost Fata si marea
    Sunt chiar curioasa;;)

  2. RRoxana zice:

    Frumoase achizitii! „Al treilea inger” e tot o carte despre copii cum a fost Aquamarine?

    • ladyandreea zice:

      Nu este pentru copii, ci pentru adulti si dupa primele 72 de pagini pot spune ca este chiar buna.

      • RRoxana zice:

        Am spus „despre” in loc de „pentru” dar se pare ca azi suntem pe aceeasi unda. 😀 Nu prea am auzit mult despre cartea asta asa ca iti astept recenzia 😛

      • ladyandreea zice:

        Aqamarine este o carte cu si despre copii, pe cand Al treile inger nu are legatura cu copii, ci mai mult cu problemele adultilor si cu dragostea si ale ei belele…Sigur ca voi scrie si o recenzie.

Lasă un răspuns

