Leapsa


Acum ceva timp am primit din partea Simonei o leapsa – cea cu 10 activitati care te fac fericit – in fine am reusit sa-mi fac timp si sa raspund:

1. Lectura, pasiune ce o am de ceva vreme si nu am de gand sa renunt la ea vreodata.

2. Colectionarea de carti, fie ca sunt noi sau vechi nimic nu ma incanta mai mult decat sa primesc/cumpar carti.

3.Blogging-ul, pasiune relativ recent descoperita dar care imi ofera satisfactia de a scrie si de a interactiona cu alti oameni cu interese  asemanatoare.

4. Scrisul, desi nu pot spune ca este o pasiune constanta, uneori am perioade de inspiratie in care ideile simt nevoia sa se aseze pe hartie.

5. Ocultismul, nu in sensul de ghicit in bobi, cafea sau carti, ci intr-o arie mai larga (tehnici divinatorii, hermetica, cabbala, filosofia oculta etc.)

6. Muzica si dansul, imi place sa dansez desi in ultima vreme o fac din ce in ce mai putin, in schimb imi place sa ascult muzica ambientala.

7. Filmele, dar cui nu-i plac

 

8. Lucrul manual (tricotat, crosetat, confectionatul de bijuterii din diverse materiale) ma relaxeaza si-mi ofera satisfactia de a realiza ceva concret.

9. Colectionarea de lucruri vechi, carti postale, bijuterii, fotografii, diverse obiecte mici mai vechi de 20 -30 de ani.

10. Ceaiul, am o manie pentru tot ce inseamna acest lucru ( diverse sortimente de ceai, cesti, cani, ceainice si tot felul de accesorii).

Cam asta este tot, nu am de gand sa o dau mai departe pentru ca oricum a primit-o cam toata lumea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Leapsa

  1. Myruna zice:

    avem cam aceleasi pasiuni 🙂

  2. RRoxana zice:

    Si mie imi plac lucrurile handmade, dar chiar nu ma pricep de loc! Am incercat sa fac o bratara a prieteniei si tot ce am facut a fost sa irosesc ata veche…

  3. Only books zice:

    Draguta leapsa asta:).
    Ca si Roxana, imi plac mult chestii handmade, dar daca trebuie sa le fac eu… sunt varza!:))

    Dee’

    • ladyandreea zice:

      Fetelor daca va plac lucrurile handmade si vreti sa realizati ceva cu manutele voastre trebuie sa exersati; nimanui nu-i iese ceva perfect din prima. Nici mie nu imi reusesc toate lucrurile, insa asta nu ma descurajeaza – daca nu imi place ce am facut, o iau de la capat.

      • Only books zice:

        Eu obişnuiam să fac doar felicitări şi mărţişoare quilling. E foarte migăloasă tehnica aia. Ştiu… trebuie să ai ceva experienţă în spate pentru a te putea mândri cu lucrurile tale handmade:). Eu oricum sunt foarte nerăbdătoare din fire, deci nu îmi prea iese mare lucru:)).

        Dee

  4. Lory Wu zice:

    Multe din activitatile dvs. preferate sunt si ale mele.

Lasă un răspuns

