La colet


In saptamana aceasta am profitat de promotia de pe Elefant si mi-am luat volumele 2-11 din seria Vampirii Sudului de Charlaine Harris.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La colet

  1. deea zice:

    Wow..poi spor la citit!

  2. Lory Wu zice:

    Mie mi-a placut extrem de mult!O recomand tuturor celor care n-au citit-o.

  3. RRoxana zice:

    Eu mai am ult 4 volume si povestirile! Imi place seria asta la nebunie!

  4. Sabinna zice:

    Super!! Spor la citit.

Lasă un răspuns

