Top 5


Ei bine m-am gandit sa fac si eu cate un top 5  cu preferintele mele si uite ca am sa incep cu ce al celor mai credibili vampiri(dupa parerea mea) din carti:

5. Vampire Academy de Richelle Mead

4. Dracula de Bram Stoker

3. Morganville Vampires de Rachel Caine

2. Southern Vampire de Charlaine Harris

1. Vampire Chronicles de Anne Rice

Ei bine acesta este topul meu, voi ce preferinte aveti in materie de vampiri infioratori ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Top 5

  1. Lory Wu zice:

    Eu n–as putea sa realizez un top.Imi plac toate,in egala masura.Am descoperit vampirii prin Dracula,apoi am fost fascinata de Cronicile Vampirilor (chiar obsedata;aveam senzatia ca Lestat pandeste in intuneric),de stilul lui Charlaine Harris m-am indragostit(nu este o gluma-seria Vampirii Sudului provoaca dependenta!),Academia Vampirilor este o serie care m-a facut sa rad,sa plang,sa traiesc alaturi de Rose,Dimitri,Lissa,Christian,Adrian,iar cea mai recenta serie cu vampiri citita,Vampiriii din Morganville,imi taie pur si simplu,rasuflarea-este o serie exploziva,cu multa actiune imprevizibila.

  2. Lory Wu zice:

    of! In graba mea,am uitat sa mentionez ca toate mi se par credibile.

Lasă un răspuns

