Strange Angels de Lili St. Crow recenzie


Titlu original : Strange Angels

Autor: Lili St. Crow

Traducerea: Alexandra Musat

Detalii produs:20×13,5 cm; coperta cartonata;nr. de pag.352

ISBN: 978-973-102-361-8

Editura: Leda

Anul  aparitiei: 2011

Gen: Lit. Pt. adolescenti; urban fantasy

Sursa: carte cumparata

Sinopsis:

Lumea Reala e un loc inspaimantator. Intrebati-o despre asta
pe Dru Anderson, o fata dura care a pus la pamant un numar
destul de mare de tipi rai. E inarmata, periculoasa, si gata sa
lupte mai intai si abia pe urma sa stea la discutii. Asa ca o sa dureze ceva timp pana sa-si dea seama in cine se poate increde.
Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudata”, calatorind
dintr-un oras in altul impreuna cu tatal ei pentru a vana lucrurile
care misuna si te ataca in noapte. E o viata stranie, dar
placuta — totul insa se schimba intr-un oras prapadit si ingropat
in zapada din Dakota, cand un zombi flamand da buzna in casa
spargand usa de la bucatarie. Singura, ingrozita si simtindu-se
ca prinsa in cursa, Dru va trebui sa-si puna mintea la contributie
si sa se foloseasca de toata pregatirea ei pentru a ramane
in viata. Monstrii s-au hotarat sa plece si ei la vanatoare — si de
data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravietuire?
Aproape nule. Daca Dru nu poate rezista pana la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

 

Recenzie:

 

Lilith St. Crow este o binecunoscuta autoare americana de urban fantasy pentru publicul adult (Dante Valentine, Jill Kismet, The Society si The Watcher). Aceasta serie Strange Angels, este prima dedicata publicului adolescent si publicata sub pseudonimul Lili St. Crow.

Dru Anderson este o adolescenta ce a dus pana in prezent o viata agitata si nu tocmai normala alaturi de tatal sau. Schimband frecvent casa si scoala, nu a reusit niciodata sa se apropie cu adevarat de cineva de varsta ei, in plus lumea in care traieste cu adevarat Dru este mult diferita de ca a adolescentilor normali. Tatal ei este un vanator de creaturi supranaturale, iar Dru este „secundul” sau. Insa intr-o zi ca oricare alta viata i se schimba dramatic, tatal ei pierde in fata monstrilor, iar Dru trebuie sa se descurce pe cont propriu, insa nimic nu este simplu cand pe urmele tale ai o multime de creaturi supranaturale si atat de putini aliati.

Acum vorbind despre impresia pe care mi-a creat-o mie lectura acestui prim volum, in fine la inceput am avut senzatia unui deja vu; un tata ce vaneaza creaturi supranaturale si strabate America de-a lungul si de-a latul insotit de copilul sau, o sotie ucisa in conditii misterioase a carei moarte a starnit interesul sotului pentru vanatoarea de monstrii, tatal moare si copilul ramane sa se lupte cu malefica creatura – toate astea m-au dus cu gandul la serialul Supranatural, insa asemanarea se opreste aici. Daca nu sunteti fanatici dupa originalitate, cartea o sa vi se para foarte incitanta, insa daca sunteti ceva mai pretentiosi, atunci este o carte plina de actiune care nu te lasa sa te plictisesti, dar cam atat.

Mie mi-a placut destul de mult, desi nu pot spune ca m-a luat prin surprindere cu ceva anume.

Punctaj:

4 / 5

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Strange Angels de Lili St. Crow recenzie

  1. RRoxana zice:

    Huu. Sunt dezamagita ca spui asta… Sper totusi sa imi placa mai mult decat ti-a placut tie. 😀

    • ladyandreea zice:

      Nu am spus ca nu mi-a placut, insa avand in vedere ca sunt deja atat de multe carti de acelasi gen, ma straduiesc sa fac o selectie. In plus atunci cand spun despre o carte ca mi-a placut mult vreau sa fiu convinsa de lucrul acesta. Daca as spune despre toate cartile ca sunt grozave de ce as mai scrie recenzii?!

      • RRoxana zice:

        Nici eu nu am spus ca nu ti-a placut. Dar am destul de mari asteptari de la ea si chiar mi-ar placea sa mi le intreaca. Din cate ai spus tu, doar mi le-ar ajunge. Stiu ca e putin ciudat daca scrii la toate cartile ca sunt grozave…eu in ultimul timp, asta am facut si ma tot gandesc la ce carte sa mai fac recenzie. Mai toate pe care le-am citit vara asta, mi-au placut enorm de mult, si ce as putea face? Imi vine sa scriu o gramada de cuvinte de lauda. Si chiar sunt convinsa ca mi-au placut mult.

      • ladyandreea zice:

        Ei bine aceasta este parerea mea, tie poate o sa-ti placa mult mai mult. Totul tine de gustul fiecaruia in materie de lectura, poate faptul ca sunt mai invarsta si totusi cartea se adreseaza adolescentilor…ma gandesc ca si aspectul acesta influenteaza…
        In alta ordine de idei eu cand citesc o carte pe care o voi recenza ,incerc sa o analizez putin mai riguros decat atunci cand citesc un roman doar pentru placerea lecturii, poate de aceea le gasesc „nod in papura”.

      • RRoxana zice:

        Am inteles. Cred ca mi-e imi va lua ceva timp pana cand sa incep sa gasesc si eu „defecte” sau „noduri in papura’ dupa cum le spui tu. 😀 Si da, eu cred ca daca esti adult si citesti carti pentru adolescenti te face sa vezi mai clar cum decurg lucrurile (in fictiune, ma refer. desi si in viata reala,adulti se descurca mult (muuult) mai bine in situatii limita. dare si logic :”>). . 😀

      • ladyandreea zice:

        Eu citesc carti pentru adolescenti pentru ca am avut o viata mizerabila cand am fost adolescenta (specific numai adolescenta) si incerc sa compensez acel gol cu „ceva”… si nu intotdeauna adultii se descurca mai bine decat adolescentii in situatii limita(cunosc cazuri).

      • RRoxana zice:

        Daca as spune ca inteleg, as minti pentru ca nu e si cazul meu. Insa sper sa reusesti sa umpli acest gol. Macar prin evadarea in lectura. 😀

      • ladyandreea zice:

        As minti daca as spune ca am resentimente sau ceva de genul acesta, stiu ca nu pot schimba evenimentele trecute asa ca nu ma pierd in reverii,nu sut o persoana macinata de trecut, dar imi plac cartile pentru adolescenti si imi creaza o stare de bine…

Lasă un răspuns

