Leapsa – inca una de la Roxana (pustoaica care scrie)


Am primit o leapsa de la Roxana asa ca iata si raspunsurile mele:

1.Revista preferata.

Nu citesc reviste.

2.Culoarea preferata

Nu am o culoare preferata, dar daca ar fi sa aleg una care predomina in vestimentatia mea, aceea ar fi maro si celelalte nuante apropiate.

3. Serial preferat.

Am urmarit si urmaresc mai multe seriale, nu am unul preferat, dar voi enumera vreo doua –trei: Lie to me, True Blood, The Good Wife.

4. Emisiune preferata.

Nu ma uit la TV.

5. Carte preferata.

La fel sunt prea multe  asa ca voi enumera cateva: Razboi si Pace de L.Tolstoi, Mandrie si Prejudecata de J.Austen, Jane Eyre de Ch Bronte.

 

6. Cantec preferat.

 

Love is all around  –  Wet Wet Wet

7. Film preferat.

Romeo + Juliet, Mouline Rouge

8. Blog preferat.

The Story Siren

9. Cantaret preferat.

Sting

10. Tara preferata.

Suedia.

 Nu o mai dau la nimeni pentru ca eu cred ca deja au primit-o cu totii.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

