La colet


A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic la aceasta rubrica asa ca iata m-am intors cu noutati.

Mi-am luat revista „Libertatea pentru femei” cu urmatoarele carti: Luminile sudului de Danielle Steel si O noua viata de Mary Jo Putney.

De la Leda mi-am luat: Perfect de S. Shepard, Carpe Corpus de R.Caine si Patimi de sucub de R. Mead.

Iar de pe Margelatu mi-am cumparat cateva bijuterii (chiar daca nu sunt carti tot la colet au venit) – o pereche de cercei cu perle, o brosa camee si un ceas cu lant si bufnita (la care ravneam de multa vreme).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La colet

  1. RRoxana zice:

    Eu am incetat sa imi mai cumpar cartile de la Libertatea dupa primele 2 volume. Cat despre cele pe care le-ai precomandat, nu am nicio carte din seriile astea. Trebuie neaparat sa ma apuc de VM. Si din bijuterii imi place mult lantul cu bufnita. 😀

    • ladyandreea zice:

      eu de la libertatea am numai trei carti (acestea doua si inca una), de la Leda ma straduiesc sa tin pasul cu editura, insa nu cred ca voi reusi sa le iau pe toate.Cat despre ceasul cu bufnita l-am prins la oferta la 19 lei, deci nu aveam cu sa nu-l iau.

  2. alexa700 zice:

    Cate carti…ai citit Micutele mincinuase? Cum e?

  3. Oanaa XD's zice:

    Din ce carte sunt paginile din ultima poza ?:D

Lasă un răspuns

