Noi aparitii


Daca ati citit primul volum din seria Nemuritorii – Evermore de Alyson Noel, iata ca si volumul al doilea este disponibil. Luna albastra poate fi cumparata de pe site-ul editurii Rao la pretul de 35,99 lei.

O alta carte asteptata este Puterea celor sase de Pittacus Lore (continuarea volumului Eu sunt numarul patru) carte aparuta la editura Nemira. Acest al doilea volum este disponibil pe site la pretul promotional de 25,94 lei.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Noi aparitii

  1. piticmic zice:

    După ce am văzut filmul „Eu sunt numărul patru” mi-am propus să citesc şi cartea. Acum visez şi la aceasta cu numărul 6 :), dar nu pt mult timp

Lasă un răspuns

