Scrisoare către Moş Crăciun


Dragă Moş Crăciun,

 

Eu sunt Andrei, am 8 ani vreau să te anunț că, anul ăsta, am fost cuminte. Și nu o spun numai eu, ci mama, tata, bunica, chiar şi doamna învățătoare. Am luat calificative bune la școală, m-am purtat frumos cu toți colegii şi mi-am făcut ordine în cameră, de fiecare dată, înainte să-mi spună mama… a treia oară.

Ce mai,am fost un băiat model. Merit să primesc un cadou frumos de la tine, Crăciunul acesta.

Lui mami ii place foarte mult să citească și are o mulțime de cărți, aranjate prin toată casa. Am fost curios și am răsfoit si eu câteva, din cele în care mi-a dat ea voie să mă uit, acelea pe care nici nu le băgam în seamă anul trecut. Așa am început să înțeleg de ce le iubește ea așa de mult și să-mi doresc să am și eu biblioteca mea.

De aceea, cum sunt copil organizat, mi-am făcut o listă cu ce mi-aș dori să primesc de la tine.

Pentru tata, care îmi spune mereu că îi plac poveștile cu războaie, cavaleri și lumi ciudate, aş vrea să-i  aduci Pachetul Urzeala Tronurilor de George R.R. Martin.

Pentru mama, care-i mai romantică ( aşa zice tata, eu încă nu ştiu sigur ce înseamnă  asta, dar am auzit că are legătură cu dragostea. Oare aia ce-o fi?), aş vrea să-i pui sub brad Pachetul de autor Mary JoPutney (tot tata mi-a spus ce să-i aleg. Cred ca a împrumutat un strop de romantism de la mama).

Bunicii aş vrea să-i dăruieşti o nouă carte de bucate, pentru ca îmi place foarte mult mâncarea făcută de ea și vreau să aibă inspirație pentru bucate și mai gustoase. Cartea regală de bucate cred c-ar fi perfectă. Prăjiturile ei sunt cele mai bune din lume!

 

Bunicului îi plac călătoriile, mereu îmi vorbeşte despre locuri frumoase din lumea largă. Aşa că,eu cred că i-ar plăcea să primească Ghidul călătorului – Cele mai frumoase locuri din lume.

Mariei ( colega mea de bancă şi, fie vorba între noi, cea mai bună prietenă) aş vrea să-i aduci Cufărul prinţesei. Ştiu sigur că şi-l doreşte şi a fost şi ea cuminte şi îl merită.

Iar mie, mie aş vrea să-mi aduci Cartea micului magician şi, bine,aş mai vrea şi alte lucruri, dar ştiu că nu se poate.

Eu am să te aştept! Anul ăsta sigur nu mai adorm! Dar, chiar dacă se întâmplă, să ştii că am să mă gândesc la tine şi-am să-ţi las sub brad câteva fursecuri făcute de bunica şi un pahar cu lapte. Poate ai timp să-ţi tragi sufletul înainte să mergi mai departe cu daruri şi la ceilalţi copii.

Cu drag,

Andrei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Scrisoare către Moş Crăciun

  1. Ema zice:

    Ce frumos! 🙂

Lasă un răspuns

