Purgatorio – Am murit, din fericire 4 de Theo Anghel


purgatorio

Purgatorio – Am murit, din fericire 4 de Theo Anghel

 

In acest al patrulea volum al seriei Am murit, din fericire, o găsim pe Oriana în Purgatorio, după o goană nebună în urma căreia și ea, dar și cei ce o însoțesc cad victimele unor noi încercări. Cu Abel rănit de moarte și Marc pierdut în Chaos, incertitudinile devin mai zdrobitoare ca oricând.
Acest volum, la fel ca precedentele, te va ține cu sufletul la gură și nu-l vei lăsa din mână până când nu vei întoarce și ultima pagină.

Primele trei volume din serie sunt:

Dincolo: Am murit, din fericire 3

Chaos: Am murit, din fericire 2

Întoarcerea: Am murit, din fericire

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

